Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Filmälskare

Filmälskare

http://thepiratecity.org/index.htm Kan detta va nåt? å gratis e de me. (än så länge)
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

Detta är väl inte lagligt att ladda ner???
jo det är det. det är det fina i kråksången att du laddar inte ner nåt utan du streamar filmen till din dator. du behöver ingen utorrent eller sånt tjafs. koppla datorn till tvn å njut.
Ha,Ha Det var ju bra jigsaw! Jag har 10m till tv-n
Annons
baggis de e bara å köpa detta. Gå in på Ginza å sök på dvdkit kostar inte så möe å jag har det själv så det funkar. å det är 10meter.
Härligt jigsaw, om man haft lite snabbare internet.
Undrar hur länge den sidan får finnas till?
jag har 6mb ner å de funkar bra här så de e nog lugnt.
Jag har 24 ner , tittade lite på olika filmer, dålig kvalitet i fullskärm
och allmänt lite (vet inte vad jag ska säga) men lagligt är det !!!
Ja inte vet jag hur ni kan få det till lagligt inte, det är precis samma som The Pirate Bay, dom tillhandahåller också länkar till vart materialet finns i form av torrents.............Detta skulle jag vilja påstå är mer olagligt......hoppas ni inte har registrerat er med tanke på den nya lagen som är på G

Hörs väl nästan på namnet va.......

Föreslår att nån moderator går in och talar om vad som gäller här på "Seniorernas Dataforum"
Och vad är olagligt med att registrera sig där?
Det är inte olagligt att tanka hem för eget bruk. Det olagliga är att dela ut, som lagen ser ut nu. Frågan är om ens Piratebay bedriver någon olaglig verksamhet över huvud taget. Det har inte inte lagen gett svar på än.

Dom tillhandahåller en möjlighet att dela filer. Om dom som sprider filerna eller om Piratebay är ansvarig för olaglig verksamhet, det vet man inte än.

Om det inte är tillåtet att diskutera Pirate Bay här, så borde det heller inte vara tillåtet att diskutera YouTube här heller, så mycket copyrighskyddat material som cirkulerar runt på den sajten olagligt.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem