Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: TV, film och musik

Dansbandstävlingen på tv

Dansbandstävlingen på tv

Har just kollat på reprisen av detta program. Fy f-n vad bra det var.


Denna Settman som programledare är ju bara så bra!! Tänk att han dragit ner brallorna och visat häcken vid korvkiosken. Ofattbart!

Denna tävling blir en succe utan like. Jag lovar!! Alla 50+ i alla fall.
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: 1 2 Nästa »

Min favorit är Olle Jönsson. (Vilket namn). Hans nasala stämma gör mig helt
crazy. Ofattbart!

Olle bor granne med "jigsaw". Bara det. Bifogar länk men tyvärr ingen video
Han Olle börjar "fläska" till sig tyvärr. Men rösten.

http://www.youtube.com/watch?v=5wWO9DodsI8
Du menar Lasse Stefanz. Ja dom är bra men när dom spelar ute så blir det ofta fyllekalas å möe folk så det går inte å dansa. Deta band var ju med igår
http://www.kändiz.se/news_1.html. Bra va dom inte men inte ens sme´n baglomma har ju varit med itv så det skapar nog en del spelningar.

adressen är www kändiz se
Om man bara slapp dom s.k. juryn. dom .....

Settman!! Är inte han Smålänning?? Ha,Ha!!
Annons
Settman e för härlig. Har Tratten å Finkel på skiva samt ronny å Ragge var ju med en höjdare.
http://hem.bredband.net/davnyr/
Jag älskar den juryn.

Dom tycker nämnligen samma som jag.
Vissa band är så dåliga så mitt musiköra håller på sprängas.

Då är juryn ärliga och säger detta. Betänk att detta är direktsändning i orginal.
Smen´s baglomma har ju hållit på i några år och är ju inga nykomlingar. Dom är bra musiker vare sig man gillar deras låtar eller ej. Dom har åtminstone livemusik och inte fuskinstrument. Jag blev besviken på Kändiz. Nog trodde jag åtminstone att man hade en trummis om man ställer upp i en danbandstävling. Men det kommer kanske, dom är ju helt nya.
Men programmet var jättebra och programledaren är kanon.
tjena babo43
Äntligen en härifrån. Smen´s e ju kanon men Pelles senaste va ingen hit tycker jag. Ända sen Jojje å Pelle slutade så har det gått utför.
Nu har vi snart pladdrat sönder leiakes tråd men det ena föder det andra eller hur.
Medlemmar i Sverige!! som inte kan göingska.

Smens baglomma. Betyder "Smedens bakficka"

Jag ville länka. Men det det blev för lång länk. Så mitt råd. Skriv
"smens baglomma" i google.

Det var faktiskt riktig bra. "Hon var 35 och jag var....
Ja, jag har ju inte hört dom på några år eftersom jag har varit uppe i Piteå varje sommar de sista 3 åren. Dom brukar annars framträda på Kristianstadsdagarna och det är ett mycket uppskattat inslag. Då brukar det vara knökfullt på torget. Så även denna sommar efter vad jag läste.
Ja, det blir ju tyvärr så när man börjar diskutera att man kommer lätt ifrån ämnet. Men jag tror att dansbandstävlingen kan bli en succe och locka nya intresserade till denna genren.
leiake
jag har hört från säkra källor att du känner dig ensam i höstmörkret. Kom nu till Pappa IS å förklara dig.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem