Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Historier

Historier

Vart har alla historier tagit vägen,finns det inte någon har någon att berätta,ser fram emot detta.
Antal svar på detta inlägg: 27
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Hej!

Det finns en tråd som heter "Nu är det dags" där finns det lite kuligheter


//Mimmi
Den finska krigaren Pekka, var hemma på permission från vinterkriget för första gången på 1år.
Han springer upp mot huset, sparkar upp dörren, kastar av sig kläderna och sätter igång att älska med sin fru Sirppa så det sjunger om det.

Dom håller på oavbrutet hela fredagen och lördagen, äter lite i sängen och fortsätter flera dagar till på raken.
Efter en veckas vild älskog i sängen, lägger sig Pekka på rygg, tänder en ciggaret och säger:
- Jo tu Sirppa, imorkon är tet sista kången tu ser mig på en vecka.

Hustrun skriker ut sin förtvivlan:
- MEN PEKKA! SKA TU TILLPAKA TILL KRIKET RETAN?
Pekka drar ett djupt bloss från ciggaretten och svarar:
- Nej för tusan kvinna! Nu ska jag nulla tej pakifrån....
lasse040!

Den "vitsen" får du 10 poäng för. Minst.

Jag har hört mycket. Men den var störtskön. Just för att du skojar med
språkförbistringen på ett så trevligt sätt.

Var lär man sig sådant. Det går inte. Det är medfött.

Annons
lasse940!

Ditt nick blev 040. Ber om ursäkt. Men mina ögon tårades när du var så rolig.

Tack leiake... ja ibland "stuper dä te" och nu är det ibland...
Här kommer en till... Bonden var sugen på att köpa en Barbara men var för blyg för att göra det själv.
En dag frågade han brevbäraren om inte han kunde köpa en, jovisst kunde han det.

Han köpte dockan och tänkte, varför inte pröva den.
Dockan fick en rejäl omgång innan han lämnade den till bonden dan efter.
Bonden blev jätteglad och tackade så mycket.

Efter ett par veckor träffas de igen och brevbäraren frågar om han var nöjd med dockan.
Bonden svarade:- jättenöjd , otroligt hur levande de kan göra dem nu för tiden jag har redan fått en könssjukdom!


Vet ni varför finska riksdagen har dubbelt toapapper?
Jo, för ryssarna ska ha kopia på allt.
lasse940. Den sista där var för jä--a rolig. Skrattar ännu.
-som doktorn sa till patienten, näe jag kan inte hitta något fel er, jag tror det beror på spriten...
Jaha sa patienten, då får jag väl komma tillbaks när doktorn är nykter...
Ett gäng grabbar spenderade helgen med att planera inför nästa gemensamma golfresa.

2 dagar före kompisarna skulle resa så säger Daniels fru ifrån och talar om att han inte får följa med.

Daniels vänner blir ganska irriterade, men vad kan de göra.

2 dagar senare så anländer kompisarna till golfbanan och ser att Danne redan checkat in, varit på driving rangen och höll nu på att träna puttning

Vad i helvete, säger kompisarna, hur länge har du varit här och hur gjorde du för att övertala din fru att du skulle få åka.

Jag har varit här sedan igår! Jag satt i min fåtölj framför TVn då min fru smög upp bakom mig och höll sina händer för mina ögon och sa gissa vem?

Jag tog bort hennes händer och såg att hon hade köpt ett nytt genomskinligt nattlinne.

Hon tog min hand och drog med mig till sovrummet. I sovrummet hade hon tänt minst 2 dussin ljus och spritt ut rosor över hela sovrummet. På sängen hade hon lagt ett rep och ett par handbojor!

Hon beordrade mig att sätta på henne handbojorna och binda fast henne i sängen, sedan sa hon ”Gör vad du vill älskling”

Och här är jag !!!!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem