Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Google Chrome

Google Chrome

Finns det nån som använder denna webläsare fortfarande? Om Nu så är fallet att det finns det så hur har utvecklingen gått med dom olika versionerna. Enligt Technet så ska den 3 Beta versionen finnas ute nu. Har dom kommit tillrätta med det mesta nu eller? Det jag retade mig mest på vad det med att man inte kunde hantera olika filformat.
Antal svar på detta inlägg: 3
jigsaw!

Du skall inte klaga här på IS. Du skall klaga hos Google. Dom vill ha dina synpunkter på brister. Jag har upptäckt flera men jag orkar inte bry mig.

Jag är så inkörd med IE så allt annat verkar rena "soppan". Varför skall man byta webbläsare. Jag kan ju inte IE ordentligt har jag märkt.

Om IE vore dåligt så självklart byter man. Men jag kan inte finna något som tyder på detta.

Om vi hoppar till Windows där IE ingår så är jag imponerad av detta med systemåterställningen. Genialt är rätta ordet.
Tjena leiake!
Visst kan jag klaga hos Google men jag använder inte G.CH längre efter min formatering. Var bara ute efter om dom gjort några förändringar till det bättre. Jag använder FF å inget annat. Det är slutlekt med datorn nu.
Ha det så bra leiake. 2 raka rosor.
jigsaw!

Vi får nog förklara detta med våra rosor. He,he!

Troligen måste man ha Windows Mail eller Hotmailkonto. Det går inte att förklara bättre.

Dessa rosor finns som smileys. Det finns en rak och en som slokar.
Tycker man om någon eller något så skickar man en eller två raka rosor.
Tvärtom så skickar man en "slak" ros.

Detta fungerar fruktansvärt bra. Kan aldrig misstolkas.
Jag har testat.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem