Fredag 17 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Fegisar

Fegisar

Hej alla fegisar! Varför säger jag så? Jo - jag tycker fler kunde dela med sig av en bild på sig själv under profilerna. Det är alltid roligt att veta hur de personer ser ut som man kommunicerar med på ena eller andra sättet.


Blessings

LuckySwede®
Antal svar på detta inlägg: 31
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

jigsaw!

Du ser inte ut som jag förväntat mig. Snyggt skägg!! Ha,Ha!! En målare något påstruken!!

babo43! Du får skaffa lösskägg!!

Lyckys skägg ä snyggast kan tyvärr inte vara med i nån skäggtävling......får inte ha skägg.....så styrd ä man....hihi
Nej babo43 - det var en utmaning till alla på IS.

Det bara råkade bli så att vi som hade hade skägg var de som först svarade på tråden.

Kul att se din bild också! Tyvärr är det ju litet svårt att "bläddra" bland de som är registrerade som medlemmar här.


Blessings

LuckySwede®
Annons
Jag har sett skäggiga damer
Jo vem har inte sett det.
Thomas2!! Jag menar i ansiktet, vad menar du?
jag håller på att odla mitt skägg så nu när det e vinter..kanske man kan raka sej

lagom till april..

och fick ett möte med Herren just på en fredag den 13.3..så fick jag

mitt liv småningom ändrat 12 år sen och det är gott. bättre än gott, helt underbart.

Jag finns också. Sambon Lemonad( marsvinet) vill inte vara med.
Fegt och fegt, men i princip kan man säga, att det som laddats upp på Internet får man aldrig bort.
Därför bör man vara försiktig med personliga uppgifter.
Jag är ny här på IS. Jag har ingen bild på mig själv och förresten vet jag inte hur jag ska få in den?? Hur jag ser ut? Jag är av den sorten som får passa sig när man är ute, brudarna är bara ute efter min kropp, men det är sånt man får ta. PS ialla fall min fru.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem