Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Konflikter i Vista

Konflikter i Vista

Hur tar jag reda på om jag har nåra konflikter i Vista? Enhetshanteraren visar ju bara om enheten funkar eller inte eller? Finns ju typ 1000 processer å tjänster som snurrar hela tiden på detta op så det är ju int konstigt om det skulle va fel nånstans.öppnar man kontrollpanelen/prestandainformation och -verktyg/Avancerade verktyg så finns det ju en hel uppsjö av olika saker å kolla upp. Hjälp mig till den enklaste vägen snälla ni.
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

Jaha och nu gjorde jag en hälsorapport på systemet och då fick jag en varning om en mus som inte finns eller saknar drivrutiner. Men musen finns inte i enhetshanteraren. Sen skulle jag spara detta å då sparades det som htlm å öppnades i FF?? Kan man inte ändra filformat på eländet. Jag blir så trött på dessa småfel. Men det finns dom som har det värre.
Jigsaw , är batteriet på väg att ta slut i den trådlösa musen,
så någon grannes mus traskar in i systemet.
Göcke. Ja du säg det. Kan ju ladda ner setpoint från Logitechs hemsida för idet prog så kan man kolla allt även status för batteri. Kan det hända det du skrev om att en mus kan komma in i mitt ssystem.
Annons
jepp , och har du en logitech mus , så skall du använda dig av deras drivrutiner inte microsofts om det finns till vista
Så nu har jag lagt in setpoint å fått drivisar från logitech. Ska se om detta hjälper. Finns även nyare till mitt grafikkort på ATIs hemsida. jag blir skickad dit om jag klickar på startsidan när jag öppnar inställningarna på grafikkortet.
Göcke
Detta blev ju kanon hehe. Inte ett skit funkar nu. Blir återställning av drivrutin å avinstallation av Setpoint. kom knappt ut på nätet. Haha jag älskar datorer.
och du har en logitech mus och det var vistadrivrutiner?

Haha det är kul med datorer, tänk om alla kunde samsas om
hur det skall vara.

istället för att strula till det.

men det är ju klart, börjar de att samarbeta så ,
försvinner väl alla problemen
Sånt är livet om man är Betatestare
Göcke
Japp det var en Logitech Lx7 med Vista 32bitars drivrutiner. Men nu funkar allt som innan allt strul. Får väl leva med att lilla skärmsläckaren slutar funka då å då. Hade varit bra med en standard men det tillhör drömmen å det gäller allt från datorer till cyklar.
Emans
Jag install inte Betaversioner längre efter min senaste formatering. Använder Microsofts egna prog så långt det går. Endast FF får va kvar.
Det tycker jag låter som en bra strategi, jigsaw

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem