Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: TV, film och musik

Lars Winnerbäck

Lars Winnerbäck

Er det noen som liker ham her? Jeg skulle gjerne kjøpe en CD, men hvilken skal jeg bestille? Samlealbumet fra 2006 har fått blandet omtale

Jeg liker for eksempel "att fånga en fjärill", "kom änglar", og "om du lämnade mig nu", men ikke så mye "min älskling har ett hjärta av snö" og "stort liv".

Noen tips?
-tjänare-
Antal svar på detta inlägg: 5
sök på cdon eller ginza och kolla efter vilka låtar som finns på skivorna, eller så finns det fina sidor på nätet där skivorna är "lite" billigare hehe. Tyvärr så behövs det program till det. (har jag hört)
Jag tycker Winnerbäck är som bäst när han spelar ihop med Hovet. DVD:n "Live i Linköping" är fantastisk

Du verkar gilla de lite lugnare låtarna bättre så då rekommenderar jag albumen "Daugava" och "Vatten under broarna"...
Anniken! Skaffa Spotify, så kan du spela alla Winnerbäck-låtar över nätet innan du kanske bestämmer dig för att köpa en skiva. Spotify är det bästa som hänt på länge, man behöver inte ladda ner låtarna på datorn, man spelar dem strömmande över nätet. Finns hur mycket musik som helst! Helt underbart! Lycka till!
//Linda
Annons
Deezer finns ju också.

http://www.deezer.com/
hej LindaW - takk for tipset om Spotify
hej Pellet - takk til deg, ang. Deezer
Så bra! Er det helt "tillatt"? Får man ikke virus heller?

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem