Onsdag 1 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Webbkamera vara eller inte vara

Webbkamera vara eller inte vara

Har precis skaffat denna fantastiska sak å har fått den å funka i msn. vilken grej eller är det de? jag hade iallafall sketkul med den.
Antal svar på detta inlägg: 21
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Du kommer aldrig att uppleva att jag är alkoholpåverkad,jag är 76 år och har inte druckit alkohol sen jag fyllde 40 om man bortser ifrån 5 - 6 öl om året
Vargo!

Jag missuppfattade dig. OK! Men du nämner efter 40 år. Jag vet!

Men jag är periodare. Jag kallar det verklighetsflykt. Det låter bättre.
Det är det enda samband jag har med IKEA . He,he!!
Webkamera, nja jag tog bort den, satte dit en spegel istället........
Annons
detta håller på att spåra ut. Jag ville bara berätta att jag skaffat en webcam å tycker det funkar kanon på msn. Detta hackande på vargo tycker jag inte om men det är väl likt en viss herre å göra så.
Vargo stå på dig!
Jag stänger tråden.
Du misslyckades jigsaw, tråden är fortfarande öppen.
haha du e go du Emans
http://www.nyteknik.se/popular_teknik/teknikrevyn/article723042.ece
Jag skaffade en webkamera för några månader sedan så nu kan jag se och prata med mina barn och barnbarn. Är man långt ifrån varandra så är det alldeles strålande med denna lösningen. Sen vad kvalitén beträffar så tror jag att du till viss del får vad du betalar för. Köper man det billigaste man kan hitta så får man nog därefter också. Jag kan definitivt inte klaga på bildkvalitén. Men sen är det kanske ändå roligare att titta på en halvtaskig bild än att inte se något alls. För det viktigaste tycker jag är att man kan se den man pratar med. Och det känns faktiskt som om jag har kommit lite närmare mina anhöriga nu när jag har skaffat mig en kamera. Sen är ju Skype ungefär samma som MSN men med den skillnaden att du kan ringa till vanliga telefoner också - men då blir det utan bild och kostar pengar.
Hej! Använder Webbkamera, Skype o Ventrilo m.m yrkesmässigt flera timmar om dagen under det senaste året o det har aldrig varit några problem. Webbkameran är inbyggd i datorn och ger precis hur bra bild som helst. Kör på Ni som har lust o behov.
Allt Gott!
Inte för att det spelar nån roll med denna tråden, men undrar om det finns fler trådar som inte är låsta fast man fyllt i den som löst. Eller måste man uttryckligen be Göcke eller Daniel att låsa eller stänga tråden? Denna har ju legat vilande ett tag.
Sen om det med webkamra så har jag nog använt min ca 2 timmar sen jag köpte den så den håller nog ett tag till.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem