Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Vårt privatliv

Vårt privatliv

Aldrig förr har människor delat med sig av sitt privatliv i samma omfattning som nu. Samtidigt finns ett starkt motstånd mot att bli övervakad. I kampen om nätintegritet är Google och FRA två sidor av samma mynt.

Då undrar jag hur man vill ha det. Man lämnar ut mycket av sitt privatliv.T.ex
på IS, men man blir sur när någon vill ha reda på något. Ha,ha!!

Det har man ju ju redan lagt ut på nätet. Kanske inte allt, men nästan. Det får vara någon "djä..a ordning på en communitysajt. Man kan inte vara hur öppen som helst. Det är något som säger stopp.

Vissa grejer är så intima så det går inte att förmedla. Nu tänker inte jag på sexliv. Det är ju ett otänkbart ämne. Ha,ha!

Men det vore onekligen spännande att höra vad vissa medlemmar har för sig sängkammaren. (Jag skojar)

Men skämt åsido. För några år sedan var jag inne på en spelsajt där det fanns en "chatt". Den övervakades inte av en moderator. Det kan jag lova.

Det är ofattbart vad folk kan vräka ur sig.
Antal svar på detta inlägg: 8
Jag har rakningsvägran för tillfället.
Tänkte lägga upp en bild i min profil men man måste ha skägg som majoriteten av is medlemmarna verkar ha (ej damerna kanske).

Det var väl ganska privat men ändå inte för privat?

Får även erkänna att det sticks och snart skiter jag i bilden om det inte slutar med det!
Köp ett lös skägg till bilden .... så sparar du en massa kliande
skägg
Annons
Nu skiter jag snart i det här och tar fram apparaten. (rakapparaten såklart vad trodde ni?)
Hälsningar en kliande grobian.
patrikke
Ska man vara fin får man lida phin.

En morgonhälsning från en skäggig en i Jkpg



Ozzy
Tack för den ozzy.

Om det inta hade varit så dyrt med strömmen så skulle jag ha rakat mig för länge sedan nu.
Fasen att man ska vara så snål också
leiake , när man är på nätet och snackar eller visar upp sig då har man ju själv bestämt vad man vill dela med sig av sig själv.

Det oacceptabla är ju när man inte vet vad andra vet om en själv. Det värsta jag vet är statens inblandning och registrering av mitt privatliv. Den årliga deklarationen är ett ex, där man ska fylla i en massa uppgifter om sig själv som sen oxo ska kollas av vilt främmande människor. Jag skulle föredra att istället betala 50% moms rakt över och slippa betala privat skatt.

Varför är sex så märkvärdigt? Det är ju bara ett naturligt behov. Alla behöver väl det och sen så varierar ju det lite olika från person till person, framförallt så skiljer det sig mellan män o kvinnor.

Sex är naturligt och nyttigt, framförallt för gubbs i 60 års åldern som behöver sköta om sin prostata.

Hat skönt!
patrikke

Det finns ju rakkniv! Då spara du energi!!

Pedhan!!

Visst är sex nyttigt! Jag vet två som fyllt 80 år!! Där knirra sängen minst en gång per vecka!!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem