Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: TV, film och musik

Spotify invit

Spotify invit

Så nu har jag äntligen fått en invit å reggat mig på deras sida. Vad är det som jag måste ladda ner å installera för å få det å funka å funkar det till vista?
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

Japp har löst det på egen hand å det funkar som det ska. nu är det slut på nerladdningens tidevarv. Haha vilken grej! Här finns allt. Hurra för Spotify
Kul att du fixade det. Visst är det helt suveränt med detta? Kan inte sluta lyssna.....hehe
Jag har fått en invit jag också,
Och måste hålla med om att Spotify är kanon!
En grej som är "häftig" är att man kan skapa spellistor och sen skicka till sina vänner via E-mail,det är bara att högerklicka på Listan man skapat och välja Copy HTTP link och sen klistra in i ett E-brev,när sen mottagaren klickar på den inklistrade länken så "hoppar" den automatiskt in i Spotify-programmet.
Hur "ball"som helst.
Annons
Se bara till så att dom verkligen vil ha din spellista via mail.
Pellet,tror du att jag sitter och skickar maillistor till höger och vänster?Nä du,endast dem jag delar musik intresse med på Rockforum och vänner,så klart........
Vad är Spotify för något? Eller är det en någon?
Det har något med musik att göra tror ja?
Jag har inte fått nån invit, så jag betalade mig in, (jag har 20 st. inviter att dela ut efter det),det är en någorlunda bra musiksida, jag har hittat de flesta låtar jag lyssnade på och gilladde under min uppväxt under 70-80-talet, (som jag hade/har på vinylskivor/CD, men inte alla).
Brinken.

Jag såg inte att du hade så många, Jag har "tiggt" Daniel om en invite, får väl se hur det går med de, det rimmade.

God Jul på dig Jonny.

MVH. Ernst.
Hittade det här angående Spotify:

http://www.va.se/tv/2009/01/spotify-lovar-gratis-och-l/

gamla nyheter vart det .......

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem