Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Alien vs Predator

Alien vs Predator

Är det någon som har sett den filmen, Alien vs Predator. Den gick tyvärr inte på bio här i stan, så jag får vänta på DVD:n. Var filmen nått och ha eller?

Jag har feber i dag. Ont i halsen. host host.
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

Gick & såg filmen på bio...den duger & se på.

/L
Tack.
Ja, jag är en Alien-freak så jag hyrde alla filmerna veckan innan den gick och var upphaussad till max. Filmen tycker jag var ett steg i rätt riktning när det gäller datorgrafik, skillnaden på den och den första, där man ju ser att det är en utklädd människa, är gigantisk. Jag tycker att de var mycket häftigare nu, så klart! Och sedan så tycker jag om slutet där jag misstänker att det kommer en fortsättning som kommer att leda till den första filmen där signalen som får dem att landa kommer från ett utomjordisk skepp. Misstänker att det är ett predatorskepp! Ha det så kul!
PS. Tycker att den var lite kort, kunde gott ha varit en 0.5 h längre!
Annons
loan var inte den som titta fram i slutet muterad?
Jo,det har du rätt i!
Hmm. Nu kan jag knapt vänta på DVD:n. Man blir ju nyfiken.
Hej.

Jag körde en bit-Torrent. Det tog 21 timmar att ladda ner. Sen fick jag seeda i 30 timmar. Pust!. Det blidde en massa Rar-Arkiv och slutligen en fil som heter "swelite-avpmulti.img"

Jag vet inte vilket program man öppnar filen med? Finns det någon som kan hjälpa mig? Jag kanske har gjort allt jobb i onördan?
Hade dom "orkat" sälja filmen skulle jag köpt den för länge sen.
ladda ner programmet Alcohol120%
Provade med det programmet men det gick inte. Jag vill inte bränna nån CD, bara se filmen.
Använde Dameon-Tools, då kan du mounta img filen till en virtuel DVD enhet, instruktioner finns på sidan, bara o söka i google.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem