Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Opera igen

Opera igen

Om det till äventyrs skulle intressera någon
kommer "Opera med nr 10 alpha på engelska

http://opera10.en.softonic.com/

Antal svar på detta inlägg: 19
Sidor: «1 2

leiake
Vad tjafsar Du om. Är Du endast nöjd om alla går i Dina ledband. Ska man vackert stå och buga innan man vågar bemöta Dig här på Forum. Håll Dig till sak, så ska Du se att allt ordnar sig. Var har Du fått det ifrån att jag inte skulle gilla Dina inlägg. Så vitt jag vet har vi sällan bemött varandra direkt här på Forum. Inte vad jag kan komma ihåg i alla fall. Ska man inte få kommentera Dina inlägg. Ska de alltid vara oemotsagda. Men Du delar gärna med Dig av syrliga kommentarer titt som tätt. Det ska vi/jag tåla.

Ta Dig till besinning och var lite hygglig. Vad har jag för rätt att tycka både det ena och det andra om Dig. Bemöt andra så som Du själv skulle vilja bli bemött.

Det får bli mitt slutord för nu.

Med vänlig hälsning
ozzy
ozzy

Vad är det som är nytt i opera 10?
Opera 10 alpha Funka ju bra den är snabbare än dom tidigare, men hur får man bort stavningskontrollen. Röda streck under meningen OZZY Du har ju provat den?
Annons
Ozzy!

Jag fixade det he,he.
Thomas2
Jag gick inte in på djupet i tian. Utan jag avinstallerade den igen ganska direkt. Jag ville bara titta. Väntar nu på den skarpa versionen.

Nu är den väl den har alphan på engelska, så behärskar Du inte detta, då tycker jag Du ska avinstallera det också. Allt under "verktyg är ju också på engelska. Även om man kan gissa sig till det mesta, det ligger ju på samma ställe i rullgardinen..
Annars var väl inget påtagligt så sk. "Godis" synligt i tian. Förutom att den var snabbare. Läs deras hemsida.

Ha de
ozzy
ja använder version 6,2 å den e snabb å stabil
fjällkobonde
Opera version 6,2 är väl en skarp ordinarie Webbläsare?
ja ,de är de, å de är den senaste innan opera 10 kommer under nästa halvår.
Nå väl. Denna är då snabbare än 9,6. Man märker skillnaden.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem