Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Polis Polis

Polis Polis

Leiake!!

Har du något otalt med polisen eftersom du är rädd??

Polisen gör ett fantastiskt fint arbete i vårt samhälle. Tänk vilken press dom utsätts för varje dag. Att dom bara kan hålla fingrarna i styr?

Här står polisen ofta och kolla nykterheten ,när man kör bil.

Har blivit stoppad många gånger,och fått blåsa! ALLTID NYKTER!
Antal svar på detta inlägg: 21
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Thomas2!

Alla är rädda för polisen. Jag känner ingen som inte har ett lik i garderoben.

Det skulle vara du Thomas2. Ensam i Sverige. Hur känns det.?

Jag blev stoppad. Blås sa hon. Det är OK. Du kan åka vidare.
Då säger jag för att vara rolig.

-Att man kan ha en sådan tur.
-Enda dagen jag varit nykter på flera år.

Det skulle jag aldrig ha sagt. Nu ville hon kolla körkort,däck,skattekvitto.
Hon saknade totalt humor. Skona mig!!
Ha,Ha

Men visst är det bra,att dom kolla nykterheten,hur skulle det annas se ut.

Enda nackdelen är att man får spotta ut snuset varje gång.
De sorgliga i kråksången är ju STATISTIKEN..de allra flesta blåstester utförs på dagstid.. ja ni läser ju tidningar..helt korkat,snutarna vill vara ledig på sommaren när de behövs,likadant på helgerna...rent förjäkligt på svenska..nä inför ordentliga skift på denna arbets grupp för de behövs när vi övriga ä lediga o ska "supa till"o lön efter mödan..så enkelt.
Annons
De flesta rattfulla kör nog bil tidigt på morgonen,när dom kör till jobbet.

Men då är det inte många poliser ute och testa.

Ingen är ju så dum att man kör vid,då man vet att polisen säkert är ute och kolla.

Tex. Vid midsommar.

Men då verka det fritt fram i småbya att köra i stället.
lazze!

Det enda rätta vore en kontroll med poliser med automatvapen skjutklara.
Den som inte är nykter vid kontroll avrättas på stället. Även om det finns barn i bilen som ser på. Det är min stil. Då lär sig barnen vad det handlar om. Böter i all ära. Men det funkar inte.

Fonus får mycket att göra. Men det missunnar jag inte dom.
Allt hänger på polisens resuser. Om det myllra av poliser,då blir det ju en polisstart och det vill vi ju inte ha.

Men om nu folk väljer att köra rattfulla,då är ju landsbyggden en "Trygg" plats.

Har aldrig sett till en polis ute på landet mellan 1500-1800 en julafton!!
Likadant är det med alla bankrån. Dom kan ju kallt sätta sig och dricka kaffe innan dom fly.

Polisen har som regel en halvtimmas väg att köra, Inte bra att ta bort alla polisstationer ute på landsbyggden.
nämen snälla ni,bara att titta vad tt skriver,under sommarn o alla helger sker de värsta brotten inklusive fylla,knarkrelaterade,vapensmugglingar.. spritsmugglingarna..osv. vi invaderas av ligor som plundrar.jo varför??jo för då sitter bosse polis o stina polis i sin trädgård o dricker grogg!!!inte mitt påfund,utan en gammal Sanning,,kolla med statsvetare stigbjörn eller andra insatta,dylika kriminaljournalister osv..en skrämmande sanning faktiskt..poliserna skall jobba när de vanliga knegarna är i fyllan o festar o smugglar o knarkar osv..konstigt att det inte är så..nä nu tar man en insmugglad whiskey ala sommaren 2007..JULI för att vara exakt..
Ska polisen få tyngre vapen? Sluta dalta med rånare? Skjut först,fråga sen???
Nä,man måste se till att skydda sig själv och andra oskyldiga. Men det dra rånarna fördel av.
Jag ser aldrig poliser. Det skulle faktiskt vara lite spännande att bli stoppad nån gån och få blåsa det har jag aldrig gjort

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem