Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

AVG

AVG

Jag har fått ett problem med mitt antivirusprogram AVG free Edtion 8.0.176
det är ett rött utropstecken undre Update Manager står det "A bin file is missing" det funkade igår jag har inte mer är stängt av datorn och startat den så jag undrar vad man ska göra och hur en fil bara kan försvinna .Någon som har något tips
Antal svar på detta inlägg: 42
Sidor: 1 2 3 4 5 Nästa »

Haha byt!!!! Avast e kungen!
boax!

Avinstallera AVG.

Kör en nyinstallation

Eller prova "jigsaw":s tips.

P.s! jigsaw jag återkommer till dig med ett särskilt inlägg om telefoner som djävlas. Jag har inte glömt dig.
boax

Du får gå in i programmet och sätta i gång updateringen . I bland får man försöka ett par ggr.

EV, starta om datorn. AVG är lite knepigt i bland. Jag tror dom jäv... för att man inte ha hela betalvertionen?!
Annons
Varför inte prova Comodo Internet Security som är både antivirus och brandvägg.
Thomas2!

Glöm AVG. Dom har så trög uppdatering så dom borde skämmas. Men är det gratis så är det svårt att klaga.

Ni vet vad jag har för program. Men det kostar lite. Men inga problem än så länge i alla fall.. Jag testade snabbheten. En genomsökning på min hårddisk 3 minuter.

Nu kommer ju Microsoft med ett gratis program. Men då får ni nog inte ha Safari som webbläsare. Det blir IE8. Mammon bestämmer.

Hej alla snåljåpar+ mig själv.Ha,ha.
jigsaw

Vad hämta jag Avast?

Har dom ett språk som man kan läsa?

Är det gratis??

Mitt Barnbarn använder inga Antivirusprogram!!

När hon få för mycke virus i gör hon en ominstallation!!

Men börja med detta elände får man hålla på i all evighet.. Fråga leiake han vet,han ominstallera ju jämt!!
Thomas2
Du måste driva med mig! Du verkar ju vara en herre me pondus å du har ju till å me kommit överrens me leiake å de e inte de sämsta. du måste våga röra datorn lite! Finns en fin å bra sak som kallas för GOOGLE. den e väldigt bra. Dina barnbarn ska inte på en dator å göra om dom inte vet vad ett AVP å Antispyware prog e.
Men bara därför det är du så:
http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html Språket får du fan välja själv haha. Sen e de bara å följa reggningen å sen får du en nyckel som du ska klistra in i avasten å sen helt automagist så har du det i ett år å sen får du regga dig igen. Hepp tjosan! Lycka till nu sparka igång en hemsida nu!! Min e på g!
jigsaw

Haha du e för go!! Men ta av kepsen å glojärnen nästa gång du ska fotas. Du e väldigt lik en gangster hehe. Hade jag inte vetat bättre så kunde det varit leiake för ja´han e en redi gangster haha.
jigsaw!

Jag kollade min egen profil. Jag tycker jag ser snäll ut. Jag har dolt mina tänder ser det ut som.

Dom är mina egna. Inte andras. Ha,ha. Men dom är lite gula därför så
reflekterar inte fotoblixten ordenligt.

Skall jag vara ärlig så vill jag inte synas för mycket.
Med tanke på dina insuinationer om mitt förflutna.

Insu.........er. Där fick jag använda stavningskontrollen.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem