Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Köpa Kläder

Köpa Kläder

Ha,Ha Hör Här!!

Att köpa kalsonger i dag är ett eländes elände.

Det finns inte en affär där dom har samma benämningar på storlekarna.

Man vet inte vilken storlek man ska köpa?

Det är som att köpa grisen i säcken!

När man kommit hem och lycka slå sig in i parketen,och ska sätta på sig dom.

Först är dom trånga om låren,sedan är dom försmå runt midjan.

Men det värsta av allt Pungen är ihoptryckt och är inte större än ett kycklingsägg

Att försöka ta på sig ett par lite lågt skurna jeans... Det kan vi glömma.

Då bli smärtan outhärdlig!!

När ska tillverkarna lära sig att vi lite äldre har blivit lite rundare runt midjan och fått en fullvuxen pung!????
Antal svar på detta inlägg: 3
Thomas2!

Jag köper mina "kallsingar" på Dressman. Tror märket heter MAN. Dom kör ju med köp 6 par betala för 4 så får ni sju par. Bara bluff som vanligt.

När man har tvättat dom 2 ggr. så är resåren i linningen slut. Det räcker att man lägger av en "rökare" så är kalsongerna nere vid knäna.

Nu har jag kommit på en grej. Jag köper dom svarta. Sedan har jag dom i tre månader utan att byta. Det låter snuskigt men det är så mycket gift i dom, så att bakterierna storknar. Jag lovar.

När snabbköpskassörskan säger. Leif!Usch! Nu är det dags. Då köper jag ett nytt par. För då har bakterierna blivit resistenta.
Det värsta av allt man kan ju inte prova dom,och man kan inte lämna tillbaka dom!!

Jag har köpt "Grisen i säcken"!! 150:- åt hel.... för att inte tala om allt lidane!!
Thomas2!

Nu finns det ju olika människotyper. Dom här asiaterna är ju så små. När dom syr kalsonger till din kroppshydda(och min) så undrar dom nog om det inte är kalsonger till Budda. Ha,ha!

Men jag har inga problem. Ärligt sagt. Möjligen att resåren kunde varit lite spänstigare efter några tvättar.

Men då köper ju inte folk kalsonger. Då räcker 2 par livet ut.

Jag testade kvalitet på sockar. Köpte ett par dubbelstickade för 180:-/st. Everest. På Stadium. Detta vidriga bolag.

Men jag får ge mig. Köper ni dom sockarna. Då blir ni inte lurade. Jag lovar.
Det är sannslöst bra kvalitet. Helt sannslöst bra.



Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem