Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

x-box eller playstation 2

x-box eller playstation 2

x-box eller playstation 2 ?, kanske nån med erfarenhet av båda har nåt råd när det nu ska till att handlas, gärna för/nackdelar.

Tack på förhand.
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

Hej Benny , jag ändrade din rubrik.
mvh // göcke moderator IS
Tack Göcke, du e' en klippa.
Hej ! Benny Personligen tycker jag X-box har både Ps2 Game Cube och X- box. Största fördelarna är att det är långa kablar till handkontrollerna samt att x-box har hårdisk behöver ej minneskort. samt att laddningstiderna är avsevärt kortare på X-box. Grafik o ljudmässigt ligger PS2 o X-box bäst till samt att båda klar DVD brända dvd- skivor om du vill se brända filmer (Backupper).
Så mitt Råd X_BOX
Annons
ok, tack för det claes, jag frågar för grabbens räkning för han var oviss fastän han provat båda men som det verkar lutar det åt x-box som har hårddisk, hur stor nu den är ?, går även att byta ut har jag hört till en större vid behov.

Mvh / Benny
Tjenare Benny !
Har själv både Xbox samt PS2 o kan säja att förtillfället
står min PS2 i garderoben :)
Xbox ligger klart några snäpp över PS2
Plus att man kan ju om man vill modda den så
att man kan "köpa" spel utomlands som man sen kan spela.
Samt att man kan låna av polare o "lägga" in spelen på xboxen.
Så mitt råd Xbox

// SuBBen
X box rular.. har den mer som en multimediamaskin här hemma dvs lägger över både film å spel på h-disken för å sen njuta av dom...förutsätter att man chippar och lägger in en större h-disk...efter nyår så blir det olagligt att chippa om sin box så skynda dig i så fall
Det blev en x-box till slut , om man nu ska chippa om den och en större hårddisk vart vänder man sej då ? och vilken hårddisk bör jag välja ?.

Tack för era svar.
Jaa du Benny beror lite på vad du bor men...www.tsshopen.com/ där fick ja min omgjord på 40 min med både chip å h-disk Annars så sök på google finns en del som gör sånt till bra priser ang h-disk så hittar du info om dom på länken jag lagt ut här
Gott nytt år på er allihop
Tack för alla svar, tror nog att jag blev klokare tack vare dom.
Gott Nytt år du med Reid & alla övriga.

Tack Tack.
XBOX pga möjligheterna.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem