Jag fattar ingenting av det här, hoppas någon annan gör det???
Norton/Varning i morse
Skyddsuppdateringen inaktuellt /har uppdaterat och det finns inga nya uppdateringar
Definitionerna är föråldrade (står det)
HSLoader tilläts få åtkomst till dina nätverksresurser (står det)
Har kört Live update, säkerhet, gått in på hjälp & Support men får då att jag ska skicka felrapport, det har jag gjort 10 ggr nu
MEN Varningsskylten står kvar
Tacksam för hjälp
Norton/Varning i morse
Skyddsuppdateringen inaktuellt /har uppdaterat och det finns inga nya uppdateringar
Definitionerna är föråldrade (står det)
HSLoader tilläts få åtkomst till dina nätverksresurser (står det)
Har kört Live update, säkerhet, gått in på hjälp & Support men får då att jag ska skicka felrapport, det har jag gjort 10 ggr nu
MEN Varningsskylten står kvar
Tacksam för hjälp
Antal svar på detta inlägg: 8
Hej Berit
Jag heter Peter och jag jobbar för den externa Symantec forum-supporten.Å Symantecs vägnar ber vi om ursäkt för dina problem. Vi har skickat vidare ditt problem till Symantec och fick följande lösning:
En lösning på detta problem kan vara att köra den intelligenta uppdateraren. Gå till: http://service1.symantec.com/SUPPORT/sharedtech.nsf/docid/2002021908382713?Open&
amp;docid=2005103109480139&nsf=tsgeninfo.nsf&view=docid , scrolla ner på sidan tills du kommer till: "Download and Run Intelligent Updater" och välj sedan "Run it now"
Var snäll och prova om det hjälper dig med ditt problem. Det vore jättefint om du kunde ge oss lite feedback efteråt.
Med vänliga hälsningar, Peter
Norton Forum Assist Team
Jag heter Peter och jag jobbar för den externa Symantec forum-supporten.Å Symantecs vägnar ber vi om ursäkt för dina problem. Vi har skickat vidare ditt problem till Symantec och fick följande lösning:
En lösning på detta problem kan vara att köra den intelligenta uppdateraren. Gå till: http://service1.symantec.com/SUPPORT/sharedtech.nsf/docid/2002021908382713?Open&
amp;docid=2005103109480139&nsf=tsgeninfo.nsf&view=docid , scrolla ner på sidan tills du kommer till: "Download and Run Intelligent Updater" och välj sedan "Run it now"
Var snäll och prova om det hjälper dig med ditt problem. Det vore jättefint om du kunde ge oss lite feedback efteråt.
Med vänliga hälsningar, Peter
Norton Forum Assist Team
ForumAssist , tror att det är bättre för Berit , om ni kan hålla kontakten via hennes mail-låda eller via telefon.
Jag är beredd att assitera mellan er om ni vill det.
vh /göcke
Jag är beredd att assitera mellan er om ni vill det.
vh /göcke
Hela den färgglada raden skall in i adress raden på webläsaren
http://service1.symantec.com/SUPPORT/sharedtech.nsf/doci
d/2002021908382713?Open&docid=2005103109480139&nsf=tsgeninfo.nsf&vie
w=docid
http://service1.symantec.com/SUPPORT/sharedtech.nsf/doci
d/2002021908382713?Open&docid=2005103109480139&nsf=tsgeninfo.nsf&vie
w=docid
Annons
Hej!
Jag fick kontakt med Norton, via chatt, någon dag efter. Pratade med en
support och efter hans instruktioner, löste sig problemet.
Jag vet inte varför jag inte kunde få kontakt med Norton, men det måste väl ha berott på den Felrapport, som jag skickade minst 10 ggr, men inte fick svar
Just nu har jag inget problem med Datorn, allt fungerar
Vill tacka så jättemycket för den hjälp jag erbjöds
Ha det så gott
Berit
Snälla Göcke,...........
vad håller du på med? Är du polis?
Om ngn behöver hjälp, och hjälpen finns här, låt den fortgå!!
Vad vill du eg. få ut av denna sida??
Skall alla buga och tacka för att Du startat den, eller vad?
(Nu blir jag väl avstängd) men jag säger som Roy & Roger
Det kan kvitta
Mvh
Alberto
Nyss hemkommen efter en kvällsjour (ofrivillig) men man kan ju ställa upp!!
vad håller du på med? Är du polis?
Om ngn behöver hjälp, och hjälpen finns här, låt den fortgå!!
Vad vill du eg. få ut av denna sida??
Skall alla buga och tacka för att Du startat den, eller vad?
(Nu blir jag väl avstängd) men jag säger som Roy & Roger
Det kan kvitta
Mvh
Alberto
Nyss hemkommen efter en kvällsjour (ofrivillig) men man kan ju ställa upp!!
alberto , en intresant iaktagelse, att jag skulle startat denna tråden ?
Berit startade denna tråden 2008-12-16
ingen svarar förens vår nye medlem ForumAssist hoppar in och svarar?
den 2009-01-06
och Berit svarar 2009-01-06 att hon var i kontakt med chattvägen och fått hjälp dagarna strax efter 2008-12-16
men inte skrivit här i tråden att problemet är löst.
Det är nog så att jag frågar mig vad ni vill ha ut av detta själva.?
Berit startade denna tråden 2008-12-16
ingen svarar förens vår nye medlem ForumAssist hoppar in och svarar?
den 2009-01-06
och Berit svarar 2009-01-06 att hon var i kontakt med chattvägen och fått hjälp dagarna strax efter 2008-12-16
men inte skrivit här i tråden att problemet är löst.
Det är nog så att jag frågar mig vad ni vill ha ut av detta själva.?
God morgon!
Eftersom jag inte fått några svar på mitt inlägg, hade jag inte en tanke på, att jag skulle meddela, att problemet var löst.
Lovar att skärpa mej, om jag behöver er hjälp, någon mer gång.
Ha ett riktigt GOTT NYTT ÅR (ALLA)
Berit
Eftersom jag inte fått några svar på mitt inlägg, hade jag inte en tanke på, att jag skulle meddela, att problemet var löst.
Lovar att skärpa mej, om jag behöver er hjälp, någon mer gång.
Ha ett riktigt GOTT NYTT ÅR (ALLA)
Berit
Berit det är okey.
Jag är bara glad att det har fixat sig för dej med ditt problem.
Däremot så får alberto komma med en förklaring, gärna i ett mail till mej.
Jag är bara glad att det har fixat sig för dej med ditt problem.
Däremot så får alberto komma med en förklaring, gärna i ett mail till mej.
Sida:
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem