Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Vad gör ni på internet?

Vad gör ni på internet?

Jag är mest inne på lite olika forum och på min lilla hemsida och försöker mig på med lite ändringar.
Det brukar ofta sluta med att jag får återställa den till en tidigare tidpunkt

Sedan är blocket och tradera ganska välbesökta av mig.
Dagstidningen läser jag även över nätet.

Vad är ni ute på för skojiga sidor?
Antal svar på detta inlägg: 36
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

Tjena patrikke
För min del blir det mest, IT & datatidningar, nyheter, dagstidningar
och två olika Forum. En del utländska nyhetstidningar. Använder då översättaren för hela hemsidor. Så finns ju en del avancerade fotosidor i Widescreen och vetenskapsmagasin.
Det var nog det hela i stort sett. Wikipedia förstås.


Kul Jul!
Jag läser tidningar varje morgon. "Skojiga" det veta 17, men ändå läser jag nyheterna i först lokal press och därefter Aftonbladet, Expressen, DN, SvD och kollar om några miljoner kommit in på mitt konto i min bank! Besöker ett Forum för utbyte av tankar och idéer. Köper ibland saker till hemmet från i huvudsak Ellos.
Och så har jag naturligtvis köpt skivor via nätet, nu senast Larz-K förstås! Härlig dansant musik! Jag kan inte dansa längre beroende på olika handikapp, men lyssna och njuta DET kan jag.
Det var nog det jag kom på just nu, men det finns säkert mer!
Och givetvis besöker jag igen och igen och igen IS, för där finns mycket, mycket mer än det jag nämnt!
Barnbarnen t ex hittar bra datorspel, gubben hittar information om sina intressen - alltid lätt som en plätt!
Läser dagstidningar, kollar lite itsajter, sköter jobbets hemsida, spelar onlinespel typ TW och lite vanligt slösurfande :)
Annons
START=Internetstart/forum+E-Mail+Dagens Tidningar+ICA-Kontot+Wikipedia+Spotify+Rockforum/forum.......

Samt *Cruzin' @ a Surfvåg*,Som visst aldrig tar SLUT.
Blir mest att P-surfa för min del... nä men seriöst..nyheter o dylika dagsaktuella händelser..kan kallas omvärlds kontroll tror jag..samt diverse hobby sidor..gillar modellhobby så de finns ju en del att glädje surfa på.. bil,båt,plan,flyg mm . , typ i diverse skalor..helt biten..jo en skada som man kan säga.. men en fantastisk hobby..timmarna drar iväg fortare än framför datorn faktiskt..
Ärligt talat, hur många av Er porrsurfar minst en gång i veckan??
Eller var 14;de dag, en gång i månaden, eller dagligen???

Det skulle vara helt oooooooootroligt (statistiskt sett) om ingen
IS medlem har den böjelsen.

Som en gammal kompis sa; sug o svälj, trevlig helg

(nu får väl göcke ett treradigt anfall)


God Jul på er alla

önskar


Alberto

om ni viste vad jag läst genom åren bara genom att vara moderator här på IS.
Inte porrsurfa ni väl???????
Thomas2
Varför tror Du annars så många datorer skär sig?!
Frågor om Antivirusprogram hit och dit osv.
Hjälp, hur lagar man detta osv. osv.
Göcke!!

Jag tycker synd om dig. Menar du att du har fått länkar om bra porrsidor men på grund av strömavbrott inte kunnat se dom.

Jag visste inte att det fanns sådant på Internet. Kan jag få ett tips.
Jag har Google. Men dom vet inget. Ha,ha!!

Så länge det finns testostron och östrogen. Då finns det hopp om framtiden.
Glöm finanskriser. Kärleken vinner!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem