Söndag 5 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Varför

Varför

I ungefär 4 år så har jag deltagit i olika forum, är idag själv ADM på ett forum där jag trivs alldeles utmärkt, men likväl så återvänder jag med jämna mellanrum till IS.

Egentligen förstår jag inte varför, jag är väldigt intresserad av både inrikes och utrikes politik, men det får jag inte diskutera här, jag är intresserad av att diskutera religion, men det får jag inte, likväl finns här en dragningskraft som jag inte kan motstå, och jag har ingen förklaring på varför det är så.
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: 1 2 Nästa »

ernest

Det är ju lätt att förstå varför du återvänder hit!! Här är ju fart för det mesta!!

Men leiake är ovanligt tyst för tillfället????
Thomas2!

Ha,ha!

Det var så ruskigt halt ute. Glansis. Så min vanliga runda tog tid.
Det är just därför jag till o från lämnar IS Thomas, med så många medlemmar så borde man inte hinna läsa allt, på mitt eget forum med 26 medlemmar så har vi ett högre snitt än IS, ändå så kan jag inte låta bli att återvända hit, jag fattar ingenting!
Annons
ernest!

Internetstart Forum är inte stort. Det är lagom.

Som du säger 26 medlemmar. Det är för litet för mig. Då kan jag lika gärna bjuda in grannarna på kaffe och plåga dom en stund.

Men 12000 medlemmar. Då blir det lite bredd.
Tyvärr är inte så många aktiva.

Men rätt som det är så dyker en stjärna upp. Tro mig.

Allting är relativt som du känner till Leiake, om 26 medlemmar skriver 100 inlägg om dagen, så blir det hela mera familjärt.

Hade 12000 medlemmar på IS skrivit var sitt inlägg om dagen, så hade det varit outhärdligt, det är du och ett litet antal andra som håller igång IS, och det är ni som gör att man inte kan låta bli att återvända, i alla fall så tror jag det är därför.
ernest!

Betänk att IS är en startsida. Du behöver inte registrera dig på Forumet om du inte vill.
Du kan läsa mina och andras idiotiska inlägg "for free".

Internetstart har större bredd än du tror.

Jag kollade idag.

Jag frågade mina kineser.
-Kollar ni min "hemsida".??
Dom nickar med huvudet minst 5 ggr.
Det betyder."Every day".
Ha,Ha leiake!!

Min vanliga rundtur!! Är det bykrogen tur och retur?? Undra på att det var "Halt"
ernest, Självklart återvänder man till det bästa och intressantaste forumet.

leiake, fixa krogskor med dubb
leiake-
Du skrev:Det var så ruskigt halt ute. Glansis. Så min vanliga runda tog tid.
Det tror jag inte riktigt på,du var väl hos den där "puman" du har på din hemsida,förstår jag.

den med kedjorna menar du netpet

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem