Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

DC++

DC++

Om man letar efter vissa filer kan man tydligen bara söka i Hubar man är kopplad upp mot eller?

KAn man inte söka i alla hubbar och sen få reda på vilken hub som har det man söker??

Det är ju lite krångligt att sitta och leta från hub till hub.
Eller har jag fått allt om bakfoten??

Då är ju Kazzaa lite++ mycket smidigare.
Antal svar på detta inlägg: 4
Jag har listat ut det själv.
Finns ett litet program att ladda hem som gör att man kan söka på alla hubar utan att vara kopplad mot dem.
Men jag får det inte till att funka
Händer inget när man söker
hur får man behålla hubbarna??????????så fort jag stänger ner dcså må jag söka nya hubbar....VARFÖR
Förklaringar och tillägg....

Jag rekommenderar att ni använder av programmet FulDC som är en vidare utveckling av DC.

För att behålla hubbarna som du ansluter till så måste du "adda" dom till din favorit lista, då kan du också be att programmet ansluter automatiskt....

Att söka på alla hubbarna på en gång låter förvisso bra, men har din dator kraft nog att hantera den mängden data ?

Jag är oftast ansluten till 3 hubbar med ca 2000 användare på varje, vilket ger mig i runda tal ca 400TB med info att söka på! Behöver man mer ?

Jag har nog aldrig varit med om att jag inte har hittat det jag söker efter med FulDC......

Om du skulle söka på alla hubbarna som ligger i "public hublists" så tror jag att du skulle låsa programmet i åtminstonde 5 minuter innan du kan börja bläddra i resultaten, i alla fall om du söker på något vanligt typ, madonna eller så....

Lycka till med det här//

Minion
Annons
Vad är det för skillnad på fulDC och till exempel Dc++ 0.668?

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem