Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

OLW

OLW

Hej gott folk!

Har ni märkt något konstigt med olw,s chips på senaste tiden?
Här får vi fel sort, svartbrända chips, okryddade chips.
Dill och gräslökschipsen smakade tvål,jordnötsringarna var det en larv med i påsen (har bild på den nånstans), deras speciella dipchips var bara smått kross, gick ej att dippa men det gick att ta dem med sked:)

Det måste ha hänt något på deras fabrik som gör att det inte blir bra.
Antingen har de en sabotör från estrella eller så har de haft ett byte av chef och den nya vill visa sig duktig och dra ner på personal och annat.

Jag vet att man får tillbaka det man lagt ut men det är inte kul när man öppnar påsen och det inte är riktigt.
Extra hårt tar ju barnen detta som ser fram emot gottekvällen och så blir det inget!

Är det bara i som har otur eller har olws chips blivit sämre?
Antal svar på detta inlägg: 19
Sidor: 1 2 Nästa »

Tjena patrikke
Det är inte bara chipsen som har undermålig kvalitet. Det är en trend p.g.a. press och stress på fabriker och arbetsplatser. du läste om en hamburgare med en larv inuti färsen. Typiskt att kontrollen är för slapp. Men man ska nog inte skylla på enskild person. Det är som sagt ointresset att prestera hundra i jobben i dag. Folk är för trötta för att bry sig om kvalitet på industrigolvet.

Ha de.
De får anställa oss som kontrollanter och provsmakare, ozzy:)
Gratis mat och chips och öl.
Lön bestämmer vi själva.
bra ide patrikke.
pytt i panna å NG de e grejer.
Annons
Vet inte hur många gånger frugan klagat på undermålig kvalité, men vi får alltid rätt, för dom skickar faktiskt ett presentkort varje gång vi klagar. Men då måste det verkligen också vara fel på produkten. Men visst ska ni klaga om det är fel på produkten. Låter nästan som jag är anställd av dom, men det är jag inte.
Det där läste jag om på Aftonbladet för inte så länge sen.

En smällfet girig gubbe som satt och reklamerade varenda chipspåse till OLW, eller om det var Estrella så fort det var någon brun fläck på ett enda chips, bara för att få en ny påse.
Så jävla amerikanskt och girigt.

Hoppas att hans kolestotolhalt straffar hans hjärta till slut.
Sluta ät sån skit! man blir bara fet!!
Inte blir man väl fet av chips som är så smala?

Om man köper en vara som man vill ha i en affär så ska man väl ha den varan när man kommer hem, fajjer?
Kolla min hemsida/ Häckar

Hon till höger älskar chips.
Chips är gott. jag tar mig gärna en påse emellanåt. Tyvärr så är det vanebildande, och man måste ta sig i kragen precis som med chokladkakor. Som tur är finns det mörk 80 procent sådan. Synd att det inte finns mager Chips, då skulle nog försäljningen öka.
Chips kan man också tillverka själv hemma, då vet man att den är frisk och krydda kan man göra efter behag.
Hur gör man Chips.

[www.kunskapsmedia.se/pdf/sh2005/1067_Hur_gor_man_chips_stdhl.pdf] .

Lycka till

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem