Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: TV, film och musik

Judys Domstol

Judys Domstol

Detta TV-program gör mig samhällsmedveten. Hur kan folk i USA vara så korkade.??

Det vore kul om Svt. hängde på. Svenska intriger. Det vore grejer. Vi har alla varit illa ute när man är nykär.

Tro mig!!

Jag har mailat Svt! Föreslagit "leiakes domstol" med hänvisning till mina inlägg på Internetstart.

Tänk om dom nappar. Då får ni se mig på TV.
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

Ha,Ha!

Då får svt en ny kanal!! SVTIS,med leiake som programledare!!
Alla som deltar i detta program får en ersättning på 5000 dollar, vilket i de flesta fall räcker för att betala det de blir dömda till, kanske kan vara en förklaring
Lite nyfiken blir jag allt. Hur har vi alla varit illa ute när vi varit nykära?

Annons
leiake! Det vore häftigt! Hoppas SVt nappar på Ditt erbjudande.
"Alla som deltar i detta program får en ersättning på 5000 dollar, vilket i de flesta fall räcker för att betala det de blir dömda till, kanske kan vara en förklaring "

Finns det bevis för detta utlåtande ?
Detta har jag fått höra varje gång jag varit i USA och diskussionen har kommit upp, men nej jag kan inte nevisa det, litar bara på de som berättat det för mig, skall faktiskt göra en lite närmare undersökning!
Det var snabbt kollat, och mina uppgifter stämde inte.

Alla som får sitt mål prövat får 100 dollar + 35 dollar om dagen, alltså en dryg tusenlapp, inte så mycket men tillräckligt för att locka dit ett visst klientel.
Nu är Judys domstol tillbaka. Vad glad jag blir.

"ernest" har tydligen kollat hur mycket dessa"stackars" syndare får betalt för att
skämma ut sig i TV.

Dom måste få mer betalt. Annars är dom riktigt "tokiga".
Jag har tittat på Judys domstol flera gånger och jag blir spyfärdig på dessa fejkade program från Amerika.

Det är bättre att gå på Dramaten och titta på en pjäs i stället.
bambi!

Judys domstol är inte fejkat. Men givetvis lite tillrättalagt för TV.

Men hon får bara döma i mål understigande 5000 $ i skadestånd.
Troligen är det mål som man gör upp vid ett skrivbord i vanliga fall.

Däremot är jag "spyfärdig" på all reklam dom klämmer in.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem