Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Pinkod i telias startpaket

Pinkod i telias startpaket

Jo jag har köpt en ny mobil från telia o har en bekräftelsebrev ( startpaket) men jag hittar inte Pinkoden , kan nån hjälpa mig me det var den finns eller är det nåt numer som jag själv ska välja , jag har hittat PUK koden men det är allt som jag har förståt det så ska en Pinkod ha 4 siffror ( jag tror jag dör av skratt som inte ens kan hitta nåt sånt ) jag får skylla på att jag har varit på läkar besök o sånt är ju inte alltid så trevligt .

Tackar på förhand :)
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

Den förinställda pin-koden bruka vara 1234 eller möjligen 12345.
bea
den sk pinkoden ska vara under ditt simkort som sitter fast klistrad på brevet
å där borde även puk koden vara
fjällbonden< det finns ett nr där men det verkar väldigt långt det är 12 siffror det kan väl inte stämma eller ??

Thomas2< det står inga såna siffror nånstans .

Säg inte att jag får ringa Telia det är såååååååååå jobbigt me deras procedur om att trycka den siffran o sen den ...osv... *S*

Tackar för svarerna :)
Annons
Juste PUK koden har jag den va inte svår att hitta :)
Bea.
Vilket märke är det på telefonen? Nokia har en kod Ericsson en annan.
Det är en Huawei U1310
Titta i bruksanvisningen till telefonen. Det brukar också stå där och ofta har jag haft 0000 på mina Eriksson
Bea!

Kan du inte hitta de uppgifterna om du registrerar dig på Telia's hemsida, "Mina sidor".
PerAsk , du hade så rätt det ska fungera med det o jag kan själv ändra det sen Tackar så mycke :)

sofus jag tror att det bara är PUK koden man ser men nu verkar det ha löst sig :) o jag ska allt registrera den på Mina sidor har andra abonemang där .

Tusen tack till alla
det var så lite så

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem