Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Minneskortet fungerar inte

Minneskortet fungerar inte

Snälla någon. Jag har köpt ett minneskort till min mobil för att kunna få plats för fler låtar. Killen i butiken satte in kortet direkt så det behövde jag inte tänka på.

Men hur gör man då för att fylla minneskortet med låtar? När jag gör som vanligt, dvs kopplar mobilen till datorn och lägger in till mappen som kommer upp då, så står det som vanligt att jag har slut på minne om jag vill lägga till fler låtar.

Hur gör man för att liksom lägga in de på själva minneskortet? måste jag ta ut minneskortet och använda medföljande adapter på något sätt? fattar ingenting...
Antal svar på detta inlägg: 9
du borde ha en mapp/katalog till för det nya minnet, ser du inte det i utforskaren, eller det medlagda programet för din telefon

vilken telefonmodell är det
Använder du någon medföljande programvara, eller har du bara anslutit telefonen till dator via usb-porten?
Jag har bara anslutit till datorn via USB , telefonen är en Huawei U1310

Ett program har installerats på datorn för dataöverföring men efter 3 låtar så är minnet full o jag ser att jag inte hittar Sandisc 2 G nånstans , det inte hur man gör me sånt . Därimot så kommer det upp ett meddelande om att jag ska kolla om drivrutinerna är installerade eller om dom behövs installeras .
Annons
http://www.telia.se/privat/katalog/VisaProdukt.do?productRef=/privat/produkter_t
janster/mobilt/produkterocherbjudanden/huawei/huawei_u1310refill.product@SE_TELI
A
Skickar en länk man får klippa o klistra .
Jag har hittat minnes kortet på mobilen ska kolla imorrn hur jag kan överföra musik till den .

Och till dom som undrar hur jag hittade det JO jag öppnade baklukan o märkte att kortet inte satt i ordentligt så enkelt kan det va ibland :P

Tackar alla för vissat intresse o för hjälpen

Sen lär jag ju återkoma me tanke på att det är en ny mobil o jag fattar noll ibland

Tack o God natt
Ville bara säga att mobilen fungerar o det gör minneskortet oxå har redan lagt in musik o fixat alla inställningar även för internet WOW va jag är duktig ibland *S*

Önskar alla en trevlig kväll :)
Tänk om du hade fått sätta i minneskortet själv Bea. då hade du sluppit allt grubbel ?
Ja du Göcke du har nog lite rätt i det :)
Måste säga att jag är väldigt nöjd me telefonen för övrigt allt fungerar bra , peppar peppar ta i trä

Önskar alla en trevlig kväll

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem