Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Extern hårddisk

Extern hårddisk

Kan man använda en laptop som extern hårddisk?
Vad krävs för sort av kabel isåfall?
Är det ngn spec. benämning på kabeln?
Antal svar på detta inlägg: 8
Om du ansluter din laptop i ett hemmanätverk så kommmer du kunna använda den som en "extern HD". Du kan ladda upp och ner beroende på hur du delat ut mappar.
Inga kablar behövs.
Tack...vet inte riktigt hur man gör, kan du beskriva i enkla ordalag?
Har du en swich eller router? Namnge en arbetsgrupp, högerklcka på den här datorn, datorn, arbetsgrupp tex hemma. Detta måste du göra på de datorer som du vill ha kontakt med. Starta om. Nu skall du skapa en förbindelse med din laptop. Den här datorn,anslut nätverk, skrolla och du komer hitta arbetsgrupen HEMMA välj din laptop som kanske heter lasse..OK Nu börjar Melodikrysset...återkommer
Annons
PonGot: Hur gick det med Melodikrysset? Coldplay var rätt svårt.
Kvibergsmyran
Pia o jag tror vi har alla rätt. Vi har löst Melodikrysset sedan 1982, dvs 27 år. Timmen mellan kl 10-11 på lördagar är helig. Hur gick det själv?
Pongot - På http://enn.kokk.se/ finns en som löser Melodikrysset och även delger andra lösningen
Birger
Jag skrev om i detta i forum för länge sedan. Sök på "melodikrysset" Det är säkert många som kollar hans lösningar men vi har klarat oss i alla år med ett lexikon och kunskap. Eldeman har flera ggr sagt att det är OK att publ lösningen i Enns blogg.
Tack alla ni för era svar på min fråga...

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem