Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Länktips

Länktips

Länktipsen på startsidan är alltid intressanta - MEN - vem väljer ut dem? Jag kollade länken "tidigare länktips". De senaste var från 2006. Knappast aktuellt!

Jag har ett väldigt bra tips som jag tror många av IS-arna skulle vara intresserade av, men det kommer nog aldrig fram bland länktipsen.

Har jag missat något? Hör av er!
Antal svar på detta inlägg: 4
Godmorgon Kvibergsmyran
Vem som väljer ut länkarna det vet jag inte men det jag däremot vet är att jag nu är omåttligt intresserad av din länk, minst sagt!
Så kopiera nu å lägg ut den här så alla får ta del av ditt fynd.
Ha en bra dag.
Kvibergsmyran , enklast är att du mailar förslaget till Daniel eller mej

Daniel väljer sen ut det som skall komma med.
jigsaw och andra nattugglor: Ha tålamod! Jag har kontaktat Göcke.
Annons
Jag kontaktade Göcke, och fick inget förbud att publicera länken. Mitt svar till dig jigsaw var:

"´Morning´ jigsaw

Jag, och säkert andra med mig, håller väl på att pyssla med hemsidor. För att få dom intressanta, skapar vi "glassiga" bilder med animeringar, justering av röda ögon, bildstorlek, exponering osv. Allt detta finns i ett online-program jag råkade hitta när jag tittade mig omkring på nätet: http://www.lunapic.com/editor/

Det klarar inte allt som Photoshop, men det mesta för vardagsanvåndarana. Bli inte rädd för att det är engelskspråkigt. Man klarar sig alldeles utmärkt genom att prova sig fram "

Ha det bra!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem