Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: TV, film och musik

Criminal minds

Criminal minds

Jag undrar om nån vet vad det är för musik dom spelar i början på programmet / serien , det låter som på Cold case å dom heter E.S Posthumus men det är nog inte dom ..
Jag menar förstås musiken som är tema för serien .

Tackar på förhand .
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

Jag läste att det ska vara musik som är kompat speciellt för serien, så det är inte ett band eller så som har gjort musiken. Jag vet inte vart du kan få tag på låten dock, men du kan lyssna på låten via youtube.
Bea
hittar du sen låten på youtube så kan du få ner låten till datorn om du nu vill det. maila mig gärna så skickar jag programmet.
Du kan också installera RealPlayer Basic Sve.
Bocka för den avlånga blå ikonen vid installationen.
Varje gång du går in på Youtube, så dyker "Download" från RealPlayer upp. Har själv använt det i flera år. Mycket användbart.

Du kan direkt spela upp nedladdad låt i RealPlayer´s bibliotek och lyssna.
Annons
Här är ett nätt litet Tillägg till FF för att ladda ner musik mm från nätet.
Lägger sig med Ikon i adressfältet om så önskas.

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/3006
va snygg å behändig realplayern blivit nästan som Windows media spelare
tack ozzy för de tipset
Ååå tackar så mycke för alla svar !!!!
Trodde hoppet va ute , men det är nog så att det är special skrivet för serien , men nu vet jag hur jag kan få ner den till datorn , jag tycker nämligen mycke om den och annan instrumental musik i still med Jean Michel Jarre och Vangelis osv ..

Tack en än gång :)

Önskar alla en trevlig kväll
Ha de gott Bea
bra musiksmak du har bea
tyckte musiken hadde influenser av enigma också

Hejsan , ja Fjällbonde det påminer om Enigma och andra såna musikgrupper tycker det är väldigt härligt att lyssna på sånt ibland .
Nu undrar jag vilken typ av Real player ni menar jag hittade nån insticksprogram för FF men är osäker om det är rätt .
tackar för hjäpen :)
Så nu har jag fixat Realplayer o annat som ska va till , är faktiskt super nöjd och som Fjällkobonde skrev så är Realplayer riktig snygg och behändig .

Fjällkobonde du får ursäkta så att jag skrev dit nicknamn fel förrut och när jag märkte det så va det försent att ändra det va verkligen inte meningen att stava såååå fel .

Tackar igen till alla tips o all hjälp

Önskar alla en trevlig kväll

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem