Fredag 17 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Tyst som i graven

Tyst som i graven

GÄÄÄÄÄSP!!! Det är tyst när ingen är vaken.

Snön lyser vit på taken... Endast tomten är vaken!!
Antal svar på detta inlägg: 27
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Ha,Ha! Varför är inte jag med på inloggningsidan,trots att jag sitter här och skriver??
Så är det nog?? Har man varit inloggad längre än 45 minuter finns man inte med på inloggningslistan??
Och jag var klassad 'inloggad' på filmfix.se,fast jag inte satt och skrev,gick in som gäst och fann mej inloggad,verkligen skumt,har nu skickat mail till Admin där och ändrat uppgifter..........
Annons
Thomas2! Jag har snölunga och en färgad vägg på garaget med.

Om du undrar vad jag menar nu så har jag en gammal tråd, där hittar du förklaringen.
Nu skall jag ut och skotta snö, har snöslunga, men 5-6 cm då får det duga med snöskyffeln.
1 dm ny blötsnö..... Det kändes i ryggen!!! 70 kv. Jag tror det vore bättre med lägenhet. Åtminstone på vintern.

Men på sommaren är det skönt med eget,om det nu blir någon sommar.
300kv snöslungan gör jobbet
Vi hade också utedass när jag var liten
http://www.internetstart.se/bildgalleri/pics/03287.jpg
Vargo

Det var kallt om baken!!!! Det var så att man drog sig i det längsta att gå på toa,på vinter när det var 25 c kallt!! Huga liga! Undra på att man har ont i ryggen nu!!

Även här har skottats snö på morgonen. Tror ingen sluppit undan detta idag. Förutom de som bor i lägenhet förstås.
Så när jag läggs i graven får det var en kista som är svängd i ryggen. Och lägg mig på sidan, så passar den precis så som jag känner mig nu, kutryggig och stel i lederna.
Jag har ingen snöslunga jag!! går bra ändå böjd i ryggen som man är så är ju hälften redan avklarat att behöva böja sig menar jag.

Inte att undra på att det är tyst på Forum av annan anledning. Det är ju skidor i alla discipliner på Teve ju.

Apropå utedass. så hade även jag det som barn. Men min fasa var att jag trodde vargen var mig i hasorna sent på vinterkvällen då man måste, ca 150 meter fick man pulsa fram på en smal stig.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem