Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Vakna svenska folket

Vakna svenska folket

Vakna svenska folket era pengar till pensioner förskingras av era fondförvaltare hur --- f--- kan ett fondförvaltare förskingra 50 milj av våra pengar . Ja titta på TV i går kväll .......hur kan dom sitta där med sina feta löner å leka med folks pengar ,,,,,,,,,det skjuts för lite i Svedala .
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

regiering och facket pludrar oss så va kan man säga mer???? folket sover
Jocke, vad menar du med att det skjuts för lite i Sverige?
Ja-Det skjuts för lite med "Svenska Folkets Befrielse Front"s Kanoner...

Annons
Jag måste säga att jag håller på att få mer och mer ångest över ekonomin lästa förrut på 4an text tv att Telia ska höja abonemmans avgiften jaha det är ju väldigt roligt , jag är förtidspensionerad med en 17 årig dotter just nu får jag inte nåt att gå ihop det talas ju hela tiden om svåra tider osv men man ser att det är stor skillnad på svåra tider för direktörer chefer osv och för vanligt folk så med andra ord så börjas det att märkas att det är skillnad på folk o folk *suck*
Jag ser ju även hur ekonomin blir sämre för min gamla mamma som bor på äldreboende även om hon fick lite mer pengar i år så slukar hyran på äldreboendet dom pengarna , sen får vi ju se hur tusan det blir nästa år om pensionerer går back i och med att vissa tycker det är så kul att spekulera o riskera andras pengar .

Jag blir så trött på det här nu *usch* men men det är väl som vanligt man får " gilla läget" vi vanliga kan nog inte göra så mycke
Jag tror att härdsmältan är nära!
Lägg er röst på annat än moderaterna så kan det bli till det bättre.

Röstar ni på Moderaterna en gång till så blir det endast bättre för dom som redan ha det bra idag....

Förra gången Moderaterna satt i högsta position så var det samma sak.
De rika blev rikare och de fattiga, fattigare.

Tja, jag vet inte om jag skulle vilja se Jan Emanuel som biståndsminister eller Lars Ohly som statsminister.
Nu är ni på gränsen,!!!!!!!!
Internetstart är bäst!
50 mille är ju inte mer än en ynklig rännil mot vad de smäller på mångfaldskulturens helighet.

240 Miljarder årligen såg jag några siffror visa / all inclusive förvisso

Tvåhundrafyrtiotusen miljoner kronor... smaka på den !

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem