Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Fel i Win Media Player

Fel i Win Media Player



Jag kan inte längre se web.tv inslag. . Det kommer ett felmeddelande att :

" Detta fel (HTTP 500 Internt serverfel) innebär att webbplatsen du besöker har ett serverproblem som gör att webbsidan inte kan visas. "

Är det någon som har ett förslag på vad felet kan vara ? . Tidigare ( för någon vecka sedan ) kunde jag utan problem se alla web.tv inslag som fanns på IS-startsidan.
Antal svar på detta inlägg: 7
axe . om det är en länk vi har här på IS , kan du väl tipsa om det , så skall jag kolla om det är fel på den, för svaret du har är att den inte kan nås i princip


Ja göcke ! . Det är länkar som finns under " Nyhetsklipp " på IS.
har testat dem som är nu, och de är ok
Annons


Ja då får jag kämpa vidare och försöka hitta vad som har blivit fel i min dator. Sådant händer i våra länder.
axe kör du FF eller IE
FF fick ett par fixar i förrgår som kan kräva att en del nya tillbehör uppgraderas


Jag kör IE. . Och nu har jag fått det att fungera igen. . Vad som var problemet vet jag ej. . Men det konstiga var att det fungerade på min bärbara där jag också kör Win XP Professional. . Men inte på min stationära dator.

Jag återställde C:/ - partitionen med en Ghost-backup som var från 2009-02-26. . Och sedan körde jag Microsoft Update.

Jag installerade också Windows Media Player ver.10 , tidigare hade jag ver.09 installerad. . Och det fungerade med båda två. . Nu har jag även installerat ver.11 och det fungerar även med den.

Som sagt jag har ingen aning om vad det var som gjorde att det hade slutat fungera. . Det är bara sådant som händer ibland.
jo kanske det, men det är ju bra att du hade en ghost, gör en till nu när du har uppgraderat så , du slipper det nästa gång

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem