Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: TV, film och musik

Skönaste festivalminnet

Skönaste festivalminnet

Vad har ni för sköna minnen att dela med er från alla konserter och festivaler typ som Hultsfredsfestivalen, Swedenrock m.m.

Mitt bästa minne hittills är när jag var på Metaltown i Göteborg 2004 och när det regnade hela dagen och vi hade ingenstans att sova. Så vi satt på macdonalds hela natten med blöta kläder och inväntade tågresan hem. Kul på sitt sätt, var det :P
Antal svar på detta inlägg: 3
Jag minns så väl min första kosert det va 1980 o mina största idoler spelade på Skandinovium i Göteborg kan ni gissa vilka ??? ........... *S*

KISS !!!! det va en upplevelse jag aldrig kommer att glömma !! det va så kul att se så mycke folk som kände precis som jag ( jag är från Trollhättan här blev man mobbad om man gillade Kiss) jag svävade på moln fram till 83 då dom va här igen o en sak kan man säga det är ett band som ska ses och upplevas live ..

Sen så va det omständigheter som gjorde att jag började lyssna på annan typ av musik o hamnade mest på små klubbar i Gbg och Malmö o det är väldigt trevligt det me men livets första konsert är bäst ..

Åååå vad jag blev nostalgisk nu

Önskar alla en trevlig dag
B, Springsteens Ullevi konsert -85 !!!!
Hela Ullevi svajade, den fick sedan renoveras och stadgas!
Helt fantastikt!!

The Boss!!

Jag har aldrig varit på någon stor Festival/konsert .
Men vad jag vill jämställa med ett sådant minne.
Är.
När jag en helkväll fick dansa efter Quincy Jones orkester live.
Kunde man inte hålla takten annars med de bonn-orkestrar som stod till buds, så gjorde man det nu. Helt plötsligt insåg man vad missat under alla de logdanser o folkparker man varit på.

Lyssnar just nu på honom via Spotify.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem