Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

Är du ögontjänare?

Är du ögontjänare?

Konstig fråga kanske, men har du någonsin använt dig av denna metod för att tillvinna dig fördelar. Kanske du angivit en kompis i skolan eller på ett jobb, för att få fördelar, kanske du hållit inne med sanningen av egoistiska själ om du kunnat tjäna på det.

Kanske du inte talar sanning för att du vet att det kan innebära nackdelar för dig!

Sådana här personer har jag stött på i alla sammanhang i hela mitt liv, känner du igen det, eller har du kanske själv fått lida av sådana människor?
Antal svar på detta inlägg: 6
Hade inte väntat mig något svar faktiskt, för enligt en undersökning gjord i en skola i Malmö, så hade man fått svara anonymt, och då hade nära hälften påstått att de gjort det eller skulle göra det om de kunde vinna fördelar.

Men vem skulle erkänna det öppet
Ha,Ha!!

Jag vet inte så mycket om detta!! Men jag kan se när en politker ljuger i TV!!
Jag vet också när politikerna ljuger när man ser dem på tv.'

För er som inte vet hur man ser det så kan jag berätta att det är när läpparna rör sig på dem, då...
Annons
Nu var det egentligen inte proffsen jag syftade på, mer personer i er omgivning, tänk efter ni kommer säkert på att ni upplevt sådana människor mer än en gång, men det är inte alltid man fattar något förrän efteråt.

Varför fick han den uppgiften o inte jag, varför har han som har samma jobb som ja och mindre anställningstid mer betalt, varför har han som jag trodde var min vän plötsligt vänt på kappan.

Varför har han som inte var välkommen tidigare, plötsligt blivit välkommen men inte du?

Konstiga frågor, ärligt talat så tro jag du någon gång har ställ dig själv sådana frågor!
å vad vill du få ut av denna frågeställning ????
ja kan ju inte svara eftersom ja är schizofren enligt dig själv

men dagligt tal så kallar man detta avundsjuka i mina ögon å de är enligt mig en väldigt konstig åkomma eller hur ??

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem