Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Hur bli av med -skaffa äkta office-

Hur bli av med -skaffa äkta office-

"skaffa äkta office". Vet ej varifrån det kommer men det står med i raden start infoga sidlayout osv. Det förföler mig överallt och går jag in och låter dom rätta till felen dom skriver om, får jag svar att det är ok, men lika .... kommer det igen hela tiden. Hjälp mig jag är trött på att se eländet.
Antal svar på detta inlägg: 9
Skaffa Open Office,gratis o MINST lika bra som Ms.Office...
Seggre95 . avinstallera och installera om ditt MS-Office, och validera det
om det är äkta vara du har.
du har inte ett äkta "office2007" troligen,
Annons
Det här var för svårt för mej. Har kommit till lägg till eller ta bort program. Här finns många MS program men inget Ms-Office. Närmast finns ett som heter Microsoft Office Enterprise 2007. Detta är ett ganska stort program 604 MB och används OFTA.
Microsoft Office Enterprise 2007, är ju förmodligen det du skall ta bort, om du inte har ett till Microsoft office
Grejen är den att du kör på en oäkta variant av Microsoft Office och att du har laddat ner en ny uppdatering till office som just ser om det är en falsk variant. För att få bort meddelandet, installera om Microsoft Office och ladda inte ner några uppdataringar som ska kolla om du har en äkta produkt eller inte.
Kommer inte till något resultat. Tog bort Mic off ent 2007.ok, men kan inte få dit något Mic Office, istället försvann möjligheten att öppna filer i mina program, så nu har ställt till det.
Seggre95 , du får ju installera om Officeprogramet!!

och sen validera det,

annars så åker du på påminnelse efter prövotidens utgång.
Du behöver inte validera, skriv bara in den koden du använde när du installerad office första gången...

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem