Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

E-post Windows mail

E-post Windows mail

Någon som kan svara på varför det går att hämta e-post i från telia webb,till windows,men det går inte att svara.

Serven är inställd på .

Mailin.telia.com

Mailout.telia.com.
Antal svar på detta inlägg: 6
Mailin.telia.com= skall vara m1..........telia.com

(siffror)



Mailout.telia.com. = skall vara mail1.telia.com

kolla på din värde handling från telia så ser du vilka siffror som ska in på den övre raden ja skrivit obs m1.siffror.telia.com

hoppas de hjälpte


Kan inte svara på vad som händer! Igår provade jag att ändra utgående e-post till 465 som anvisningarna ger och kryssade i lösenordsautheniserings rutan (ursäkta stavning). Sen provade jag att skicka e-mail till gmail men då kom supporten in o rättade till mina inställningar.

Det nya nyhetsbrevet säger att inställningarna ska börja gälla 20/4 så jag tror att jag väntar tills det blir problem o löser det när det uppstår.
Var nyss in o kollade servrarna! Mina står på mailin o mailout. telia.com o det funkar!
Annons
de har varit lite krångel med e-posten från live mail
Gmail funkar perfekt , hämtar automatiskt upp mail från telia sen är det bara att skicka svar från gmail. Jag undrar hur länge det fungerar?
Helt plötsligt verka det funka!! Igen!! Fick i allafall inte något i retur att det inte gick att skicka!!!! Mailin och mailout.

Får avakta.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem