Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

HTTP 500- Internt servfel

HTTP 500- Internt servfel

Jag får detta svar. Kommer alltså inte in på IS startsida??
_Internt servfel_ är det menat att det gäller fel på min dator?
Antal svar på detta inlägg: 8
Samma fel på min dator också.
Felet ligger på IS-servern vh göcke
OK. Då är det inte något virus eller liknande,
som kommit in i min data!
Vi får väl ha tålamod och hoppas på att felet fixas!!
Annons

Jag har då o. då råkat ut för det här felet men det brukar ordna sig efter inte alltför lång tid. . Så det är bara att hålla tummarna och hoppas att det snart går att komma in på " världens bästa startsida ".

Jag förstår bara inte varför man kommer in på Forum-sidan men inte på start-sidan. . Har det att göra med att start-sidan är involverad med TV 4 ?
Det har hänt lite för ofta för mig på sistone.
Har ni märkt att IS är beroendeframkallande. Man blir för en stund helt handikappad och "förlorar fotfästet". Det tar en stund innan man tänker på att lägga upp ett provisoriskt alternativ till sida.

Mycket irriterande. Eftersom jag just höll på och jobbade här på Forum och inte kom ur på rätt sätt.

Så e-postar man en god vän och hör efter. Man tror först att det är fel på ens eget handhavande.
. .

Hurra, hurra nu går det att komma in på Startsidan igen. .
Jag har många egna länkar på IS, dom länkarna har jag samlat i en mapp i mina favoriter så när IS strular så har jag tillgång till alla dom länkarna ändå och behöver inte leta efter dom
Sen när man har IE7 eller IE8 så kan man ju ha två startsidor eller fler samtidigt så egentligen är det inte något problem

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem