Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Ändring menyrad

Ändring menyrad

Hur ändrar jag den översta menyraden från en till två rader?
Antal svar på detta inlägg: 10
Antar att du menar i World, där går du in på --> Visa -> Verktygsfält -> Anpassa och Alternativ-fliken, där bockar du av i rutan vid " Låt verktygsfält Standard och Formatering dela på en rad"

I Excel går du in på --> Verktyg -> Anpassa och Alternativ-fliken, där bockar du av i rutan vid " Låt verktygsfält Standard och Formatering dela på en rad"
Jag menar här på webbläsaren Internet Explorer 6
hmm kan du förklara vad exakt vad du vill ha fram? frun har IE6 å win98 (hon vägrar byta) vill hjälpa dig.
Annons
Överst finns knappar med bakåtpil, framåtpil, stopp, uppdatera, startsida. sök, favoriter m fl + adressrad, gå till-knapp m m som jag kan sortera. ändra till små eller stora ikoner.
Allt finns på en rad, men jag vill ha TVÅ RADER. Hur gör jag för att få detta? Jag är mycket nöjd med Internet Explorer 6 och vill inte byta webbläsare.
hmm? detta ska bli en utmaning. ska kolla upp detta ikväll eller imorn. eller så kommer farbror göcke å löser allt hehe. vad den mannen inte kan e inte värt å veta.
Erling!

För muspekaren till ledig plats i verktygsfältet. Högerklicka. Bocka för meny.

Om du är en klok man så uppdaterar du till IE8. Det är säkrast så. Då slipper vi
det mesta av virus och trojaner. Tro mig!!!
http://www.microsoft.com/sverige/windows/internet-explorer/default.aspx
Haha the man is back!!!!!! ! stanna för fan leiake
leiake!!! Du är tillbaka!
Nu har jag fått de översta raderna på bildskärmen som jag vill ha det. RAD 1 (allra överst) namnrad, RAD 2 = Arkiv, Redigera, Visa, Favoriter, Verktyg, Hjälp. RAD 3 = Bakåtpil, framåtpil, stopp. uppdatera, startsida osv RAD 4= wwwadress, gå-till ... Tack för hjälpen!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem