Tisdag 16 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Spotify..

Spotify..

hur funkar Spotify, går det att spara låtar på mapp, hur?
någon som vet mer om Spotify...?
Antal svar på detta inlägg: 26
Sidor: 1 2 3 Nästa »

du kan inte spara utan att ha en programvara men det finns att få tag i.
Audacity (inte säker på stavningen) är ett.
Avvakta patrikke han kan ge dig mer kött på benen.
Vill du spara låtar på datorn så måste du ha ett inspelningsprogram.

Behöver du inte ha dem sparade och har tillgång till internet hela tiden så kan du göra egna listor med dina favoriter.
joppedi,
visst går det att göra lista och låta gå. själv har jag bl a 2 186 (tvåtusen- etthundraåttiosex) låtar med Miles Davis i en lista och ''Kind of Blue'' i en annan. sen är det bara att markera låtarna beroende på humör...
Annons
Om man skaffar ett program så att man kan spara ner låtarna från Spotify så är det nog samma sak som att ladda ner från The Pirate Bay skulle jag tro.

Ett allvarligt brott mot upphovsrättslagen med andra ord och sådant tycker jag inte att man skall uppmuntra till här.
Det är väl inte allvarligare än att spela in från radion eller spela in en film från tv, tycker jag.
Jag spelar in visa låtar från spotify för jag har enbart mobilt bredband med begränsad bandbredd och då sparar jag ju den på det viset.

Jag tycker inte att det är samma sak som att ladda ner en skiva från nån sajt TEX tpb.
På spotify så lyssnar man ju och spelar in samtidigt, man får även med reklamen.
sak samma, meningen att man ska lyssna streamat.

Hmm, du har inte spelat in från radion nån gång heller då?
Eller med videobandspelare/inspelninsbar dvd?

Går inte in mer på detta och hoppas joppedi får/fått svar på sin fråga ang. spotify.
vill inte gå in på detaljer men jag håller med patrikke till 110% i det han säger.
Jo naturligtvis har jag det, nä nu tror jag att jag ska spela in en film från The Pirate Bay...............

Man spelar inte in från internet man laddar ner.
Reed and weap

http://webbsnack.wordpress.com/2009/02/25/ladda-ner-musik-fran-spotify-m
ed-spotsave/


klipp å klistra

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem