Tisdag 21 maj 2024 vecka 21
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Känner ni er frisk

Känner ni er frisk

Själv har jag mått "pyton" i flera månader.

Men idag så tog det fart igen." Fy fan" vad pigg jag blev.
Livet är konstigt. Minst sagt

Nu planerar jag att flytta till Töreboda. Bostadsrätt!

Jag är 69 år som bekant. Är det bra att flytta då.
Antal svar på detta inlägg: 8
Absolut, det är nästan alltid bra att byta miljö, ta hand om dig nu.
Pellet!

Vet du var Töreboda ligger.

Men jag tror du har rätt. Då händer det något nytt.
Det är det jag söker.

Går det illa så skyller jag på dig. Jag vet var du bor.!!

Återkommer med foto och länk om objektet.

leiake, att flytta från ett storstadsytterområde till lite mer lantlig å lugnare miljö kan vara både på gott å ont. Skulle tro att det tar ett tag innan du känner dig tillrätta. Att flytta så kan ge en liten demens deprition, man känner inte igen sig, har inte samma sociala nätverk. Ingen du känner på matstället, å dom känner inte igen dig till att börja med så den matsupen uteblir m.m.
Men du flyttar ju med egen vilja så då kommer nog inte de problem jag sagt. även om du flyttar så är det ju samma ikoner på datan när du startar den så då känner du dig hemma, för där finns ju mycket av den sociala gemenskapen med att dagligen besöka vännerna på IS.
Men tar du beslutet att flytta till en lugnare stadsmiljö. så lycka till. Jag tror att du klarar av det. Du kan ju dagligen framåt sommaren ta en kanaltur T o R till Sjötorp med god mat å fin utsikt på den underbara natur Göta Kanal har.
Ha det bra även om det ingen flytt blir..
Annons
Nä, absolut inte, panikkänslor och självmordstankar varenda dag....
Och varför just Töreboda? Kan inte tänka mig ett mer bonnigare samhälle. Kommer du själv från de trakterna? Var annars beredd på att dom pratar som om dom var med i värsta buskisen. Roligt i början, efter hand vill man skrika.
musqot!

Töreboda!! Varför! Ja det kan man undra??

Ibland blir det så. Trevlig bostad.
Buss 504 går ju till dig på 20 minuter om jag känner mig ensam.

Töreboda ligger till höger om Mariestad. Var ska du där och göra leiake?? Är du rädd att åka in till Göteborg??
leiake! Nu vet jag!! Du har inte så snabb lina,så du vill komma närmare Lindköping!!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem