Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Nordea

Nordea

Betalade just mina räkningar. Blev förvånad! Dom har moderniserat sin hemsida.

Men jag fick till det hur som helst. Konstigt nog utan en enda varning. Det är första gången. Ha,ha!!

Jag surfade runt lite på sidan. Såg hälsningsfras. Man kan skriva en egen ramsa som kommer upp när man loggar in nästa gång.

Jag skrev" Nu är det dags att bli rånad igen".

Loggade in och kollade. Det såg riktigt bra ut. Rolig grej!
Antal svar på detta inlägg: 5
Rolig grej!! Ha,Ha! Vad säger du om det står så här?

Nu har DU blivit rånad igen!!
Thomas2!

Då är det inte så roligt längre. Men banken står ju för min förlust.

Men jag undrar hur lång tid det tar innan man får sina pengar tillbaka. Troligen måste man polisanmäla först. Sedan får man antagligen sitta i förhör i flera timmar hos banken.

Är det någon på IS som har råkat ut för bedrägeri med bankkonto. Det vore väldigt intressant att veta vad som i så fall förevarit. Som polisen säger.

Förevarit= inträffat.



Du sitter i förhör med polisen inte banken. Förhörsprotokollet från polisen ger du sen till banken när du reklamerar något uttag som du inte vill kännas vid.
Frugan blev skimmad för 3-4 år sedan men det löste sig ganska snabbt och jag/vi fick tillbaks pengarna först som ett "lån" under utredningen men sen avskrevs lånet inom 3-4 veckor när dom var klara.
Annons
Wacko!

Du verkar "iskall". Det var tydligen inga större belopp det handlade om.

Man skall ha ett kontokort med 2 månaders räntefri kredit utan begränsning. Det har jag, konstigt nog. Det är"görbra". Tro mig!

Det finns en "hake". Man kan inte se sina uttag direkt på kontot. Det uppdateras tydligen när dom har lust.

Det är lite lurigt. Då får man en räkning så man "skiter ner sig". Men man behöver bara betala 200:-. Men då kostar det "fläsk" längre fram i tiden.

Därför har vi finanskris.







15.000 kr rörde det sig om.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem