Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Har ni varit i Mexico

Har ni varit i Mexico

Svara inte på detta inlägg i så fall. Det kan"smitta" genom internet. Då kan jag få lunghinneinflammation och dö. Ni som ändå vågar svara. Då vet jag vad jag har Er.

Vem är först."Tumstocken" eller "Vargo".
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: 1 2 Nästa »

Detta är ju så korkat så det är inte klokt! Skärpning leiake. Visst kan du bättre än så här gamle man!?
Jag är inte orolig, jag har antivirusprogram.
Jag håller med dig leiake att skräcken för att bli smittad är överdriven, media blåser upp sådana här saker gång på gång och det är alltid lika hemskt tycker vi, till och med börsen rasade på grund av svininfluensan, löjligt.
En helt vanlig influensa tar väl livet av 1000-2000personer varje år i Sverige men det tar vi inte ens notis om.
Annons
ah med dubbla kondomer så funkar allt hehe å sen ett munskydd så e man skyddad till max. Tar man sen ett par NG så har man fixat vaccinet me.
seriöst
pluppen+patrikke!

Ni fattar grejen med mitt inlägg. Tack!

Men att få influensa är inte roligt. Det är hög feber och man är vimsig. Minst sagt. Uj,Uj!

Bor man i Skåne. Då mår man extra dåligt!!
leiake
du ska få för gammal ost!
har hostat i ett kuvert nu å skickat till dig. öppna det å du e dömd till alvedon i minst en månad.
pluppen!

Jag tycker om dina inlägg. Undrar om vi "släkt" eller har det med flygcertifikatet att göra.

Du måste förlåta alla medlemmar på IS om det spårar ur.
Det har jag gjort i 10 år.

Men dom kommer med en förklaring. Tro mig!
Jag har just suttit och undrat över alla spottande ungdomar. Det spottas på gator, bussköer, i buss-vänthallar t.o.m. på glasväggarna, skolkorridorer m.fl. ställen.

Det är bara att hoppas på att inte den smittorisken finns, för då blir det många sjuka

Dessutom dom som går i papperskorgar och letar efter tomburkar, där spottas det också hej vilt

Äckligt är det, usch usch

Berit
Varför skall man resa omkring när man redan befinner sig på jordens bästa plats
http://www.youtube.com/watch?v=wFECkW4TupU

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem