Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Kreditvärdighet

Kreditvärdighet

Vågar man eller?
http://kredit.notara.se/
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: 1 2 Nästa »

OBS!!! Det kostar 249:- att få individuell kreditupplysning!!!
Läs informationen längre ner på sidan!!
NOTARA KREDITUPPLYSNING AB, skrev jag mitt födelsenummer och godkände, det kostade mej 299 kr...oupmärksam som man är, så de´så....jag blev lyckligt överraskad, det fanns inga anmärkningar
Hej pensionär!
prova en annan sajt om kreditvärdighet m.m. det är inte gratis men mycket billigare
http://www.ratsit.se

Annons
Tack ulfch men jag är inte så intreserad,
tyckte bara att det var en kul grej, och ville prova men är inte beredd,
att betala något alls då jag vet att jag är utan anmärkningar!!

Men jag tycker att jigsaw skulle informerat om att det kostade
en del , när han la´ in länken!!!
Via skatteverket kan man få fram personnummer på de flesta, har man en ovän är det ju bara att knappa in dennes personnummer så får han en massa räkningar.
Den sidan verkar inte vara riktigt seriös, det är för lätt.
pensionär!!!!
Jag sa inget om att ni skulle testa eller nåt annat! Min fråga var: Vågar man testa?! Om ni e sen e så dumma så ni testar så får det stå för er. Läs för f..n frågan innan du/ni kritiserar. Hela min fråga handlar om man vågar prova och om det finns nån som provat.
Varför skulle man betala för att få se sin kreditvärdighet? Det borde man kanske veta ändå tycker man. Det där är bara ytterligare ett simpelt sätt för något företag att tjäna lätta pengar.
Och i all välmening jigsaw, det finns kurser i hur man bör hantera sin aggressivitet .
Ett mycket befogat inlägg Pluppen, tack för att jag slapp skriva det!!
Jag var inte aggresiv, bara sur som bara den. komma å anklaga mig när pensionär gjorde fel.
Men men jag e inte sämre än jag kan be om ursäkt om jag förnärmat nån.
Undrar om det inte är samma företag bakom som "Fordonsvärderingen".
Beware!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem