Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Angående tråden kreditvärdighet

Angående tråden kreditvärdighet

Hejsan alla glada och ni andra med för den delen.
Verkar inte som man går hem hos alla men vem gör det?
En liten stilla undran är ju om det finns mer medlemmar som finner mig jobbig och stötande eller finns det nån som som kan säga nåt gott om mig.
Detta ska bli intressant om ni vågar vara ärliga.
Ha det gott alla på IS.
Antal svar på detta inlägg: 10
Känner dig ju inte Jigsaw, har bara lagt märke till i en tråd att du verkar ha kort stubin, dessutom har jag sett att du tydligen har eller har haft alla problem man kan ha med en dator, undrar om det beror på att dina kunskaper inte är på samma nivå som din nyfikenhet.

Men personligen har jag inte ansett dig jobbig, däremot väldigt skrivglad!
per66
Tack för detta svar.
Mja mitt svar på pensionärs inlägg var väl inte genomtänkt.
Jag har nog inte mer problem med datorn än dom flesta men jag är lat väldigt lat. Kan jag få hjälp så tar jag den. Det händer att jag skriver en fråga och sen så löser jag problemet själv. Jag kan mer än många tror.
Det är så lätt att skriva här och fråga men jag ska tänka mig för i framtiden.

Sen visst är jag nyfiken och vill testa och detta för ju med sig att jag får problem. Även mina kompisar och frun säger att nu får du väl ändå ge dig med dina webläsare å annat, du har ju fungerande program så nöj dej med det.

Läser pensionär denna tråden så är jag uppriktigt ledsen för det jag skrev och hoppas på givande "samtal" i framtiden.
Det är väl så att även solen har sina fläckar
Annons
Ja jag har läst!
Det är OK!
Visst är det ganska normalt att tända till ibland.
Det är också ganska normalt, att man tar illa upp,
av skällsord, som man inte är van vid.
Men för det tror jag inte att Du är en otrevlig
eller elak människa, efter vad jag läst tidigare!
Så nu är det överspelat och glömt!!
hej jigsaw
Det var kul att du förklara lite om dej själv, att du är lite (pillrig) av dej med datorer har jag förstått. Men du vet ju om det o har kommit på lite bättre tankar, det är ju bra . Det är väl inga hard felling från min sida blir bara lite uppjagad på när man beter sig lite illa .Har som sagt löst mina datorproglem med att gå in på gamla trådar på IS , där finns ju det mesta.När jag tog min första leasingdator från jobbet var man ju nyfiken på allt , men det hade man inget för den funkade ju sällan

Ha det bra i Kristianstad ( o ta det lungt när det jäklas)


gorani


Don't drink and write ...
Tack ni som skrivit.
Ska ta till mig av era synpunkter. till er alla.
Till Pellet:
Så sant så sant.
jigsaw
Är utsatt för samma sak ,men på ett helt annat plan .
Det startas mailgrupper bara för att snacka skit om mig ,det hittas på att en polisanmälan är gjord mmm, det finns tydligen "spioner" på is som rapporterar till admins på andra forum, bara för att skada mig , men de roliga i kråksången att det finns läckor som rapporterar .
Men det värsta är, tycker jag att det finns en fd is medlem som försökt ta reda på mitt personnr ,både här å där ??, sjukt är bara förordet .
Och tillråga på allt skryter om de på nätet.
Men för er å "spionerna" så säger jag att utredning om skyddad identitet för min del pågår så snart kan ingen hitta mig varken här eller där .
offtopic kanske, men jag anser att du jigsaw är varken elak eller sjuk

fjällkobonde!

Jag tycker du är en mysig typ. Orginell!! Minst sagt.

Men du lider tydligen av någon form av"mani".
Det kan jag lova dig att det är bara i din fantasi.

Det är ingen som vill dig något ont. Tro mig.

Men du är den du är. Vill du ha kontakt på Internet så är det hårt ibland.
Men du lider tydligen av någon form av"mani".
Det kan jag lova dig att det är bara i din fantasi.

Det är ingen som vill dig något ont. Tro mig.

Det stavas sanning leiake ,men vi ska inte dra upp vem eller vilka som håller på
Det är så att mina halv knäppa 2-års tjurar är fanimej smartare ,
De kontakter jag har på nätet är nog mer jord(???)nära ,så på den saken har du fel ,men som jag alltid har skrivit om dig leiake, när man läser dina inlägg så blir livet lite enklare å gladare att leva

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem