Onsdag 15 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Gamla vänner ringer

Gamla vänner ringer

Detta börjar bli jobbigt.

Men jag känner inte för det.

Fick ett samtal nyss. OK! Han var nykter. Det gör det ännu värre.
Om dom är "berusade" så kan jag förstå.

Men många skulle nog tycka att det är roligt att någon ringer och påminner om gamla tider. Typ 40 åt tillbaka. Men inte jag.

Jag känner : Vadå!
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: 1 2 Nästa »

Detta mitt inlägg har inte fått ett enda svar.

Det har aldrig hänt mig förut på något Forum.

Allra minst på IS.??
Är det är ett känsligt ämne. Givetvis.

Men det är nya tider. Tro mig!
Jag är mitt i detta nu.
Nu har du ju fått 2 svar
Vad har du för nummer så jäla ska det "traggas" gamla IS minnen
Annons
Jag har nummer 42 ungefär.
På skorna
För ett par år sen ringde en med hemligt nummer till oss om nätterna. Han sa att han kände oss från skoltiden. Visste vad vi gillade för musik, vilka vi umgicks med på skolan, vad jag hade för moppe mm. Det var på mitten av 80-talet vi slutade skolan så det var svårt att lista ut vem det var. Han ville träffa min fru och sa att han skulle ta livet av sej. Pratade med polisen men dom kunde inget göra. Efter ett tag gav han upp och vi vet inte vem det var än. Kanske tog han sitt liv, kanske smyger han på oss än. Läskigt folk det finns...
krilleannas !

Så illa är det inte för mig. Men det känns lite konstigt när någon ringer som man kände för 50 år sedan.

Men många blir dementa.

Men inte jag. Aldrig.
Jag skulle aldrig skrivet detta inlägg.

Nu blir det värre. Alla gamla "getter" börja kunna det här med datorer.
Framförallt. Community.!

På något vis känner man sig "hedrad" att bli ihågkommen. Men det är i vissa fall pinsamt. Ni vet! Gammal "skit" men det har dom glömt.

Jag är ute på nätet öppet. Då får man skylla sig själv.
Jag vill inte avråda till detta. Men det kan bli problem. Bara så ni vet.

Jag trodde inte jag hade några lik i garderoben. Men dom finns...
Ja leiake

Liken finns överallt,så att säga ,tro mig jag vet av erfarenhet .
Ser ut att en del har inget annat att göra,inbilla folk om polisanmälningar som inte finns å kräva skadestånd mm ,ja säger sjukt var ordet .
Men låt getterna med bocken leka, en dag så tröttnar dom antar att bocken manipulerar dig med falsk infom om mig som bocken inte ens känner irl,antar Jag VET att bocken manipulerar folk, men det ser ut att bli svårare att få gehör
för sina falska påståenden på nätet, förutom sina getter i sin lilla hage som springer bakom bockens arsle .
Så visst finns liken leiake.....................................
Bocken, bocken och bocken....
Finns bockens mer?
Blev sugen på öl.


Sorry för off topic.
Jag får nog reda ut detta inlägg.

Betänk att jag är snart 70 år. Dessa vänner och förälskelser jag åberopar ligger alltså typ 50 år tillbaka. Vi har inte haft någon kontakt under alla dessa år. Mystiskt.

Men under 2 veckor så hör 5 personer av sig. Undrar var dom har hittat mig.
På nätet givetvis. Men var ? Alla förnekar detta.

Jag har kopierat ett mail.

"HEJ. nu har jag varit på forum. första kyssen glömer man aldrig, det är sant. jag var mycke kär i dig på den tiden. får se hur många som kommer ihåg. MVH ANITA"

Håller ni med Anita. Jag gör det. Man glömmer aldrig den.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem