Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Sökning i ny sida

Sökning i ny sida

Går det att ändra så Sök på Internet startas i ny sida. Dvs när man söker, så har man både sökresultatet och Internetstarts Startsida tillgängliga samtidigt.
Antal svar på detta inlägg: 9
jekberg,
tryck CTL+N
då får Du upp ny sida ''IE'' - sök fr den...
Använd Avant Browser så kan du fixa detta. Har tyvärr inte hittat den intställningen i IE 8
Jag läste inte riktigt vad du skrev. I din fråga måste det väl göra en ändring i koden någonstans
Annons
använd anakoret´s förslag, det är ett bra förslag , men kan öppna fler fönster än man räknade med..

eller öppna två flikar/fönster med IS som startsida på

Varför får man fler träffar när man skriver in google.se i en ny flik ,än man får om man söker i google på startsidan ?

Hela denna tråd är sanslös. Jag fattar ingenting,om jag skall var ärlig.

Jag har visserligen varit på min lilla"bykrog".

Men detta inlägg slår rekord i total vimsighet.
Jag fattar ju att man vill ha en massa fönster öppna.
Men varför. Man kan ju inte titta på mer än ett i taget.

Däremot skulle jag vilja ha en TV med PiP. Då kan man spela över TV-reklamen som jag mår illa av. Jag har en "spann" vid min TV-fåtölj.

Det här PiP. Betyder Bild i Bild. När det är reklam, så slår man över till något annat program. Typ Svt 1. Man har kollen när reklamen är slut i en liten ruta.

Jag tittar hellre på Mona Sahlin i SVT, än reklam i TV4.

Så illa är det.



http://toolbar.google.com/T6/intl/sv/index.html

observera snabbsökningsrutan i aktivitetsfältet. Den inrinngade längst ned till vänster.

Vilket ger en snabbsöknning utan att behöva ha en webbläsare öppen. Om du har en läsare öppen kan du "pendla"

hur som helst. Det sökta kommer alltid upp i en "ny sida"
Inte i flik.
Jag ser ju inget konstigt i den här tråden,det är ju bara irriterande när nya länkar öppnas i samma fönster När jag sökte på mitt namn inom citattecken här på startsidan så fick jag inga träffar. När jag sökte på www,goggle.se så fick jag 7 träffar det tycker jag är underligt
Nu har jag lagt http://www.google.se/ bland mina egna länkar och då öppnas det i en ny flik

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem