Fick idag reda på följande: Om man har Nordea som Inernetbank,
fungerar inte IE 8.
Så ni som har IE 7 skall inte uppgradera till IE 8.
Internet Explorer 8
Jag fick reda på detta av en slump idag, vid telefonkontakt med Nordea.
Visste ni detta?
fungerar inte IE 8.
Så ni som har IE 7 skall inte uppgradera till IE 8.
Internet Explorer 8
Jag fick reda på detta av en slump idag, vid telefonkontakt med Nordea.
Visste ni detta?
Antal svar på detta inlägg: 7
Oskar!
Jag testade min dator just nu +IE8. Fick grönt överallt.
Skriv testa webbläsare i Nordea:s sökruta,så får du besked.
Detta gäller E-leg på fil samt e-kod.
Jag testade min dator just nu +IE8. Fick grönt överallt.
Skriv testa webbläsare i Nordea:s sökruta,så får du besked.
Detta gäller E-leg på fil samt e-kod.
"Oskar"
ja! men t o m Nordea bör klara det annars rek jag uppgrad t IE8.
personligen skyr jag både Nordea och ruinerna av PostGirot!
/rolf
ja! men t o m Nordea bör klara det annars rek jag uppgrad t IE8.
personligen skyr jag både Nordea och ruinerna av PostGirot!
/rolf
Har haft IE8 sedan den kunde laddas ner och det fungerar alldeles utmärkt med Nordea Internetbank.
Annons
Det var Nordeas tekniska support som jag talade med.
Det mesta fungerar, dock inte allt.
Vid problem så stödjer inte Nordea IE 8.
De jobbar på det, för att det skall fungera bättre.
Det mesta fungerar, dock inte allt.
Vid problem så stödjer inte Nordea IE 8.
De jobbar på det, för att det skall fungera bättre.
Jag betalar räkningar-överför pengar-laddar telefonkort...e-kod-e-legitimation samt förenklad inloggning...har inga som helst problem...har haft ie8 ända sen det gick att ladda ner...
alla banker har haft en sådan hållning innan de har validerat säkerhetsfunktionerna fullt ut.
det är en gardering de gör. ifall det skulle hända något onormalt
det är en gardering de gör. ifall det skulle hända något onormalt
Frugan kör Nordea och IE8. Inga bekymmer
Sida:
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem