Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: TV, film och musik

Konserter i år?

Konserter i år?

Vilka konserter har ni besökt i år? Och vilka ska ni besöka?

Jag har hittills varit på Metallica och Sweden rock-festivalen. Senare i sommar ska jag göra mamma sällskap på Diggiloo starring Lasse Holm, vilket lär bli intressant då jag och mamma inte delar samma musiksmak :)
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

Jag har taskigt närminne för tillfället, men jag kan inte komma ihåg att jag ska ha varit på någon konsert hittills i år..
snart ett år sedan , Deep Purple i Linköping
Inget i år, men den första augusti nu blir det U2 på Ullevi i Götet.
Annons
Svarar igen i denna tråd, nu när Slayer har bestämt sig ett datum för deras nya platta. Så om de kommer till Sverige innan året är slut så kommer jag utan tvekan dra på den :)
Fasching och Glenn Miller Café , Underbara Bar, Rest Rabarber i Stockholm, Simonstorp Jazz, Montreux-festivalen, Molde-festivalen. Snart blir det Nisse Landgren och Bohus Big Band och Steve Gadd & Friends
Larz Kristerz. Ska sedan se Wallmans i Sandviken och teater i Örebro. Annars är jag med i musikteatern i Sandviken i morgon med Finska föreningen. Fick det också sagt.
Har varit på många konserter genom åren då livemusik ligger mig mycket varmt om hjärtat. Senast var jag på Coldplay på stadion och det var nåt helt otroligt. Nästa blir i januari, Depeche Mode! =)

http://www.youtube.com/watch?v=ncvx8OVWaqg
Rammstein i Malmö 16 feb!
Rammsteins senaste video är ju helt sinnesjuk! Har aldrig sett något liknande :P
Vad roligt att vi har så olika musiksmak....det visar ju vilken spridning det finns på IS

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem