Onsdag 1 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Vad jobbar ni med ni på IS

Vad jobbar ni med ni på IS

Jag har undrat ett tag nu vad ni medlemmar gör för er överlevnad måndag-fredag?
jag själv har med det mesta att göra med fönster och fönsterdörrar. Dvs laga, spackla, sprutmåla, lasera, lacka.
Trivs bra gör jag å inte så illa pinkad betalning heller.
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Still going strong. Undervisar/uppfostrar unga människor i deras dagliga värv. Jobbar på skola alltså. Gjort i många år o så förblir det antagligen.Kul ibland-fritt ibland-slaveri ibland.
Jag jobbar som montör/ avsynare av högspänningsprodukter på ABB i Ludvika.
Dagtid, skapligt pröjs.
Student för tillfället, jobbar extra på olika företag via academic work.
Annons
Är fri (läs Pensionär) sedan länge. Tar dagen som den kommer läser Forum dagligen men har ett problem, när jag startar IS så är jag som regel inte inloggad i Forummet. Njut av sommaren som den varit idag. Hej!
Jobbar inom underhåll på SSAB i Borlänge, mycket att göra nu inför sommarstoppet med planering mm... Hoppas att botten är nådd i finanskrisens tidevarv så det börjar "snurra på" lite mera på marknaden.
Jobbar med att försöka bli frisk och komma tillbaka till arbetsmarknadens förfogande.
Men det ser kärvt ut.
Hej jag jobbar som service elektriker på bravida. stor trivs med mitt jobb. älskar att jobba om man törs säga det...
Gurre! Klart du törs säga att du trivs med ditt jobb, så länge din chef inte vet om det;)
Fd lokförare som njuter av att få vara hemma numera
tjena!

jobbar i högkonjunktur....är arbetscoach åt FK samt AF och ibland åt socialtjänsten.

Har en del att stå i för tillfället

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem