Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Börjar bli tjatigt......

Börjar bli tjatigt......

Att sidan ska balla ur var och varannan dag, är det dom satans Rss-flödena igen?
Antal svar på detta inlägg: 6
Webbplatsen kan inte visa sidan
HTTP 500
Mest sannolika orsaker:
•Webbplatsen underhålls.
•Det finns ett programmeringsfel i webbplatsen
Men forumet funkade :)
Ja det är hopplöst med IS nu, andra sidor funkar perfekt Göcke brukar svara att det beror på Rss flödet är det bara IS som använder det är det väll bättre dom tar bort det om det ställer till problem var och varannan vecka
Annons
Inget svar från från Göcke är, det är tydligen lättare att hacka på andra än att försvara sina egna fel , men ibland är det tyvärr så. Nu har IS funkat bra men det dröjer väll inte så länge till innan vi får Rss problem, det vore intressant att få den verkliga förklaringen
Vilken/vilka sidor "brallar ur"?
Alla sidor Du besöker, t ex Expressen, ICA, Din bank etc? Vi har inte några problem alls med att "surfa runt". Vilket jag gör - minst "femtioelva" gånger/dag. Söker olika saker, läser tidningar m m.
Problem javisst har vi haft det. Men det var när vår dator pajade och hade inte något med IS att göra.
Glad Midsommar önskar jag Er alla med sol och värme!
Hos mig blir det regn och ruskväder. Sorgligt eftersom minst 20 000 personer kommer till vår bygd för att bl a se "hela Sveriges majstång" resas i "Gropen" i morgon.


sanningen var att hela tv4nyheters websida låg nere i mer än en timme senast
så varken ni eller någon annan hade kunnat utnyttja den.


trevlig midsommar på er,

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem