Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

EFTERLYSNING

EFTERLYSNING

Var finns SOLEN vi saknar dig idag , det är meningen att du skall skina på oss idag.
Men du lyser med din frånvaro idag när vi som mest behöver dig. Så det blir att fira midsommar iklädd långkalsong och vinterskrud.
Men det kan ju bli trevligt ända.
Så jag önskar alla en trevlig midsommar till alla på IS.
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: «1 2

Trevlig midsommar från ett regnigt och kallt Stockholm. Solen visade sig på fm Hann ut och plocka midsommarblomster och lägga på duken på bordet ute när det började ösregna så det får bli inomhus Men med trevligt sällskap blir det nog midsommar ändå
Jag håller med rutan, har kommit en skvätt här i götet nu på förmiddan, kanske blir det uppe håll resten av dan och kvällen,men tveksamt, vi har tak på altanen parasoll över grillen och partytält uppställt, med gott humör och goda grannar o vänner så blir det trevligt och roligt ändå.......
trevlig midsommar på er alla, o ta det lungt med snapsen, kvällen är lång....
buddy1
Jodå leiake du fixade koordinaterna. Vi flög från ESKN (som ligger 5 min biresa från vårt sommarviste). Behaglig flygresa på 4 timmar med en B737-800.
Här nere är det just nu 32 ° i luften och nästan lika varmt i havet. En riktig pensionärssemester kan man ju kalla detta.
Annons
PonGot!

Jag är ledsen idag. Min bykrog är stängd.

Nu måste jag äta makaroner. Men jag har köpt ketchup.
Men jag missade att systembolaget hade stängt på midsommarafton.

Jag blir inte så ofta förvånad. Jag har varit med om det mesta. Men du är ruskigt mysig. Tro mig.

Sitta på Cypern och "lalla" med oss. Heder åt dig.

Jag är .......
har ni regn ?? ha rätt åt er sörlänningar hihihi.............................

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem