http://nyhetskanalen.se/1.1072204/2009/06/30/bilregister_via_sms_laggs_ner
Jag läste på länken ovanför att de ska lägga ner sms tjänsten.
Troligtvis kommer den tillbaka som en avgifts-tjänst.
Som jag förstått det hela så är det ju via data man får sitt svar och det går automatiskt, sedan är det en avgift på den tjänsten redan. 5:-/sökning kostar det=ca 5 mille i månaden!
Det kan inte kosta så mycket att driva den.
Det är något fuffens på gång, det känner jag på mig.
Jag läste på länken ovanför att de ska lägga ner sms tjänsten.
Troligtvis kommer den tillbaka som en avgifts-tjänst.
Som jag förstått det hela så är det ju via data man får sitt svar och det går automatiskt, sedan är det en avgift på den tjänsten redan. 5:-/sökning kostar det=ca 5 mille i månaden!
Det kan inte kosta så mycket att driva den.
Det är något fuffens på gång, det känner jag på mig.
Antal svar på detta inlägg: 12
patrikke , felstavningen var inte avsiktlig
klart att de måste ha en utredning för de skall ju spara in på samanslagningarna
annars så måste en höjning vara den allra enklaste i världen att genomföra.
klart att de måste ha en utredning för de skall ju spara in på samanslagningarna
annars så måste en höjning vara den allra enklaste i världen att genomföra.
Fajjer! Det kostar redan 5:- + trafikavgiften.
Göcke!klart felstavningen var avsiktlig jag har inte räknat med något annat.
Det kan bara inte kosta 5 miljoner/ månad att driva en smstjänst o vem som äger ett fordon och lite upgifter om det, som: är det i trafik, är det kredit på det?
Sådana saker är mycket bra att kunna ta reda på om man ska köpa n bil och står där och kollar på den, tex.
Göcke!klart felstavningen var avsiktlig jag har inte räknat med något annat.
Det kan bara inte kosta 5 miljoner/ månad att driva en smstjänst o vem som äger ett fordon och lite upgifter om det, som: är det i trafik, är det kredit på det?
Sådana saker är mycket bra att kunna ta reda på om man ska köpa n bil och står där och kollar på den, tex.
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem